Yves Rocher Vanille Noire

Merhabalar,tatil yazıma devam ediyoruz.Şimdi de tatil boyunca kullanacağım muhteşem parfümümden bahsedeceğim sizlere.
Doğumgünümde Yves Rocher in kampanyasından aldıklarımdan bahsetmiştim.Buradan Doğumgünü yazıma ulaşabilirsiniz.Doğumgünümde almıştım ve aşık oldum :)
Yves Rocher Vanille Noire ile tatil yapacağım :)
50 ml olan vanilyam bakalım ne kadar benimle olacak.Vanilya ya aşık olduğumu işin içine katınca biraz tedirgin oluyorum açıkcası.
Kalıcılığı gayet başarılı.
Kutusu çok şirin buralara kadar getirdim.Kıyıp atamıyorum.
Vanille Noire Odunsu,canlı ve çiçeksi bir koku.
Bourbon Vanilyası, Tahiti Vanilyası, Uganda Vanilyası ve Mandalina içeriyormuş.
Tek hissetmediğim mandalina kokusu ya da vanilya aşkım engelliyor da diyebiliriz.
Tatil boyunca benimle.Yazımı devamı gelecek şimdilik hoşçakalın :)

Yorumlar