Düğünde Bitenler

Merhabalar,bir kaç gündür paylaşımda bulunmuyorum.Moralim bozuktu.Kendimi yazı yazmak için konsantre edemedim.Ama bugün kendime gelmem için yazı yazmam gerektiğini hissettim ve sanırım daha da iyi olacağım.
Aslında bu yazıyı daha önce yazacaktım ancak fotoğrafı yeni bulabildim.Hadi hemen başlayalım.
4 gün süren düğün öncesi bu ürünleri bitirdim :) Maskeler her zaman özel günlerden önce uyguladığım ürünlerdir.Ancak hepsini bir arada başka bu şekilde bulamazdım.Watsons'tan aldığım bu maske seti bana çok iyi geldi.İçerisinde 2 adet duş jeli,1 adet ayak serinletici jel, 1 adet passion peel off yüz maskesi ,1 adet yoğun saç maskesi ve vücut scrub  var.
Duş jeli güzeldi.Portakallıydı sanırım hoş bir kokusu vardı.
Ayak serinletici jelin içersindeki yaban mersini ve nane yağı sayesinde gerçekten serinletici etkisini hissettim.Ayaklarımın ferahlatırken pürüzsüzleştirdi.
Yüz maskesini sevmedim.Soyulan bir maskeydi.Uyguladıktan kısa süre sonra dondu ve herhangi bir etkisini hissetmedim.
Saç maskesi gayet başarılı.Portakal,greyfurt ve limon suları varmış içerisinde.Güzel bir kokusu var.Saçlarımı da yumuşattı.
Ve vücut peelingi..Sanırım 2 sevdiğim maskeden bir oldu.İçerisinde mango ve kayısı çekirdeği bulunuyormuş.Çok sevdim.Yani bulsam tam boyunu alabilirim.
Benden tavsiye eğer cildinizde sivilce varsa düğün akşamı mutlaka Limon tarçın maskesini yapıp onlardan kurtulun.Maskenin tarifi için tık.
Duru Duş jeli.Lotus çiçeği özlü bu duş jelini çok sevdim.Evdeki stoklarım bittiğinde tam boyunu alabilir.
Bebak Acı badem sütü ve İpek pamuk.Kryolan makyaj malzemelerinin bana bitirttiği ürünlerim.Zaten ikisi de yarımdı ancak makyaj çıkmadığı için beni baya bir zorladı.Bebak'ın acı badem sütünden kaç şişe bitirdiğimi hatırlamıyorum.Harika bir ürün.Hem makyajımı temizliyor hemde cildimi nemlendiriyor.En yakın zamanda yenisini alacağım.
Lee Stafford şampuan ve saç kremi.Düzleştirici etkisi için almıştım.Düğünden önce kullanmak mantıklı geldi.Ancak sevemedim.Yani evet kokusu muhteşem.Ancak düzleştirme etkisini sevmedim.Çok yapay ve saçlarım kimyasını bozdu resmen.Eski haline gelmesi için uğraştım .Belki ileride tekrar alırım ya da tam boyunu alıp etkisini daha iyi gözlemlerim ancak şu anki görüşüm olumsuz.
Giovvanni şampuan ve saç kremi,bloglarda olumlu yorumlarını okuyup küçük boyunu aldım.Vee evet yine sevmedim.Belki 2  kere kullandım onunla alakalıdır.Belki büyük boyunu alıp denemeliyim ancak yine şu an için olumsuz ürünler.
Bugün bir yazı daha yazacağım ancak şimdilik hoşçakalın ..

Yorumlar