Flormar PASSİONATE DOTS Far Paleti PD 41

Merhabalar,bugün evimle ilgilenirken yazı paylaşmadığımı fark ettim vee hemen başlamak üzere geçenlerde online alışverişimle sahip olduğum Flormar'ın far paletini yorumlayacağım.Alışverişi yazıma buradan ulaşabilrisiniz.
Passionate Dots serini geçen sene çıkarmıştı.Ancak o zaman alma ihtiyacım duymamıştım ki yenilerde edindiğim bir ürün.Ambalajları harika,sırf ambalajı için aldım diyebilirim.Şu an indirim var bence Flormar'ın sitesini inceleyin.
Renklerin çoğu biraz cesaret isteyen renkler sanki :) Ancak günlük hayatta kullanılabilir bir palet.Far bazıyla desteklendiğinde de gayet başarılı sonuçlar elde edebiliyorsunuz.
Beyaz biraz fazla beyaz ama ben astar olarak kullanıyorum.Hemen hemen hepsini çok sevdim.
Uygulanmış hali ise yukarıda :) Dediğim gibi baz ile kalıcılığını arttırabilirsiniz.Tozutma yapmamasını sevdim.Yoksa makyaj yaparken de mama önlüğü gibi önlük takacak durumdayım.
8.75 TL olması lazım fiyatı.Bu fiyata sahip olunabilecek en iyi far paletlerinden olduğunu düşünüyorum.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar