MaxFactor Colour Elixir Giant Pen Stick


Merhabalar,geçtiğimiz haftasonu Watsons indirimiyle tanıştığımız MaxFactor Colour Elixir Giant Pen Stick rujlardan bahsedeceğim sizlere.Fiyat 9.50 olunca 3 tane aldım.Zaten bitmek üzereydiler 3 rengi sağlam bulabildim.Sağlam bulabildim diyorum çünkü ışıklardan olsa gerek erimişlerdi.
Sürümleri pratik ve diğer rujlara göre kullanımı daha rahat.En ufak noktaya kadar zorlanmadan sürebiliyorsunuz.Hafif yapışkan his bırakıyor.Ancak bu rahatsız edecek boyutta değil.Renkleri uygulama renkleri birebir aynı.
İntense plum 45 bu renk bana biraz koyu gelse de ilerleyen yaşlarımda kullanabileceğim bir renk.Genelde açık tonları tercih ediyorum.Bana biraz fazla koyu geldi bu renk.
Subtle Coral 20 ruj alırım da şeftali tonu almadan olur mu :) Çok hoşuma giden bir renk oldu.Hatta ilk olarak bu rengi kullandım.Pembe şeftali diyebilirim hatta.
 Wild Orchid 05 en şeffaf renk bu olsa gerek.Baya yapay durdu bende.Ama günlük kullanıma uygun üzerine lipgloss uygularsam güzel olacağını düşünüyorum.
Ancak genel olarak dezavantajları bildiğimiz kalem gibi olmaları,yani genelde kalem rujlar alttan çevirmeli oluyor ama ne yazık ki bu rujlar kalem tıraşla açılıyor.Çok fazla kırılgan oldukları düşünülürse açıldığında ne hale gelir bilemiyorum.
Bu sorunları hariç gayet başarılı rujlar.Watsons'a da teşekkürler bu indirim sayesinde tanıştık kalem rujlarla yoksa gözüme çarpıp alacağım bir ürün değildi sanırım.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,bol bakımlı günler dilerim..

Yorumlar