Nailart Çalışmaya Çalışmalarım

Merhabalar,farklı bir başlık oldu farkındayım ve fotoğraflarda ne yazık ki cep telefonumla çekilmiş fotoğraflar çok net değil ama çalışma çalışmalarımı sizlerle paylaşmak istedim.Her zaman başarılarımızı paylaşacağız diye bir şey yok.Bende başarısız olduklarımı paylaşmak istedim.Sonuçta hata yapa yapa öğreneceğiz :) Hemen başlayalım.
                             Tırnağa Ebru sanatı yapayım dedim.Bakalım ne kadar başarılı olmuşum.
Aslında böyle güzel güzel desenler yapmıştım ama nasıl beceremediysem alakası olmadı sonucun bu desenlerle :) 
Genelde bu renkleri kullandım tabi sonra aralarına yeşil de geldi ama tekrar fotoğraflamayı unutmuşum.
Ama bir şey öğrendim ojeler kalınlaşmışsa olmuyor ebru.Oje inceltici ile kurtardım ojeleri ama bunu geç fark ettim.
Yanlardaki fazlalıkları dahi silmeden çektim fotoğrafları :) 3 saatin sonunda ortaya çıkan :) 
Bu tırnaklar sanki daha iyi oldu gibi :) Biraz yeteneksizmişim :) 
Bu biraz daha iyi sanki :) Öylesine denemelerimdi bunlar.Belki daha iyi şeyler yapmaya çalışırım.Bu da burda dursun da biraz gülmüş oluruz :) 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :) 

Yorumlar