The Balm Nude Tude Palet

Günün 2. yazısından yine Merhaba :) Uyuyakalmışım yoksa bu kadar geç kalmazdı yazım.Diş tamiri ağrısı diyelim.Ağrıdan uyuyakalmışım.İyi de olmuş şu an daha iyiyim.
Hemen başlayalım.
The Balm'ın en sevdiğim paleti.Yakından renklere bakalım hemen.
Aynalı paletleri çok seviyorum.Çok kullanışlı oluyor,bir de böyle büyük ayna olunca değmeyin keyfime :) 
Renklerin hepsi birbirinden güzel.Nikah makyajımda bu paleti kullandık ve inanılmazdı.Ne aktı ne de çizgilenme yaptı.Tek kelimeyle mükemmel.
Tüm renkler günlük hayatta ve gece kullanılabilecek renkler.Yani bu palete sahipseniz zaten başka farları unutuyorsunuz.
Yakından bakacak olursak renklerimiz bunlar :) Benim favorilerim sexy,sleek,silly,sassy(astar olarak kullanıyorum).
Palette 4 tanesi mat Sexy,Sultry,Sleek ve Serious
              8 tanesi ışıltılı Silly,Seductive,Staad-offish
              ,Snobby,Sophisticated,Sassy,Selfish,Stubbora olmak üzere toplam 12 adet fardan oluşuyor.Üstelik fırçası inanılmaz kullanışlı.Yoğun kıl yapısı sayesinde gayet başarılı.
İndirimli zamanlarını yakalarsanız kesinlikle şans verin derim.Bu paleti alan vazgeçemiyor zaten.Ki ben koyu renkleri sevmem normalde ama bu palet sayesinde müptelası oldum.
Normal fiyatı 60 TL ancak The Balm sürekli indirime girer %40 %50 indirimli alırsanız tadından kullanamazsınız :) 
Şimdilik hoşçakalın yarın tekrar görüşmek üzere :) 

İnstagram hesabım için tık tık.
Facebook sayfam için tık tık.


Yorumlar