The Body Shop White Musk Pudra

Eveet 2. yazıyla sizlerleyim.Şimdi de size The Body Shop'un sevilen parfümünün White Musk Pudrasıdan bahsedeceğim.
Bana mağazadaki tatlı satış görevlisi tavsiye etmişti.Geçen sene almıştım sanırım.Yazdan yaza kullandığım bir ürün :) Çok terleyen bir yapım var.Bu sebeple yaz günleri özellikle kollarımda ve dekoltemde kullanıyorum.Ve inanılmaz şekilde terlemeyi önlediğini fark ettim.Ya da çok nadir terlesem de mis gibi White Musk kokuyorum.
Tuzluk gibi :) İstediğiniz kadar dökmenizi sağlayan kapağı bence son derece başarılı.Tabi pudrayı çekmeyi unutmuşum :) Bildiğimiz beyaz pudra.Toz şeklinde istediğiniz kadar döküyorsunuz,uyguluyorsunuz.
Öyle beyaz bir görüntü oluşturmuyor.Teninizle uyum sağlıyor.Mis gibi kokusu da artısı :) 
Biraz matlaştırıyor,ancak o da hoş bir görüntü oluşturuyor.
Ben severek kullanıyorum.Koku takıntım burada da kendini gösterdi :) 
Neyse şimdilik hoşçakalın.Yarın görüşmek üzere :)

Yorumlar