Avon Sırt Bölgesi İçin Akne Spreyi

Merhabalar,uzun süre başlık hakkında düşündüm :) Yani çok uzun bir ismi var nasıl kısaltsam diye düşündüm.Ortaya böyle bir başlık çıktı :) 
Ürünün asıl ismi Sırt Bölgesi İçin Akneye Meyilli Görünümü Düzgünleştirici Sprey :) Ben çok uzun başlıklardan hoşlanmıyorum bu sebeple kısa tutmak istediğim için kısalttım.
Bu ürünü neden inceledim.Bende isminden merak edip almıştım.Yazın şu güneşten oluşan sivilcelerden 2 fıs fısla kurtulunca önce bir garip geldi.2 fıs fısla geçmemiştir başka bir şey yapmışımdır da haberim yoktur dedim.Daha sonra eşimin sırtında oluşan bir iki sivilce üzerinde denedim,ertesi gün küçülmüşlerdi ve anladım ki ürün gerçekten başarılı.Artık vücudumuzda oluşan minik sivilceleri bu spreyle yok ediyorum :) Sinek avlar gibi sivilce avlıyorum desem yeridir.
Yazın güneşten oluşan sırt sivilceleri için üretilmiş bir mucize.Bizde işe yaradı,hala satışta mı bilmiyorum ama vücut sivilceleriyle başı dertte olanlara birebir çözüm bence :) 

Yorumlar