Bitenler #7

Merhabalar,muhteşem Orta Avrupa turumuzdan sonra ilk yazım :) Çok eğlenceli bir kültür turu yaptık.Daha iyisi olamazdı herhalde.Gitmeden önce gideceğimiz ülkelere dahil yazı aradım ancak bulamamıştım bu da biraz acemilik yaşadım.Bu sebeple ben her gittiğimiz yer için ayrı ayrı yazı yazacağım.Şimdilik bitenler yazımıza başlayalım.
Bir ürünü sevmesem dahi kullanırım.Ama bazı ürünlere tahammül dahi edemiyorum.Bunun ilk örneği 
1.Avon Planet Spa Ölü deniz mineralleri içeren sıkılaştırıcı serum.Sevmedim,sevemedim.Uyguladığım bölgelerde sivilcelenme yaptı.Ve maalesef yarısını bile kullanamadan atmak zorunda kaldım.Bilmiyorum hata nerede belki cildime uyum sağlamadı.Ancak bir daha tercih etmeyeceğim kesin.
2.The Body Shop E vitamini tonik.Şurada bahsetmiştim kendisinden.Tatilde bile benimleydi.Genel olarak çok sevdiğim bir ürün oldu.Yumuşak bir yapısı var.Kokusu muhteşem.tüm cilt tiplerine uygun olan bu ürün alkol içermiyor.Alkol içermediği için cildinizde yanma yapmıyor aksine nemlendirdiğini hissediyorsunuz.Evdeki ürünlerimi bitirdiğimde tercih edebileceğim bir ürün.Fiyatı ise 29.90 TL.
3.Watsons Bira özlü şampuan.Buradan yazısına ulaşabilirsiniz.Yedeği var ancak şu an farklı şampuanları denediğim için şu an ara verdim.
4.Yves Rocher Portakallı duş jeli.Doğumgünümde hediye edilmişti.Eşim portakal kokusunu daha çok sevdiğinden resmen o bitirdi.Ben daha az kullandım.Ancak gerçekten çok güzel bir kokusu var ki ben portakallı ürünleri pek sevmem.Tekrar alabilirim.
5.Maybelline Dream Fresh BB krem.Şurada bahsetmiştim kendisinden.Çabuk mu bitti ben mi çok kullandım bilemedim ama genel olarak çok severek kullandığım bir ürün oldu.Gerçekten alanında başarılı.Ancak evdeki ürünlerin fazlalığından artık bitirmeden başka ürün almayacağım.
6.Dove saç bakım maskesi.Daha önce de kullandığım bir üründü.Saçımın neme ihtiyaç duyduğunu hissettiğimde tekrar tekrar alıyorum.Saçlarımı çok güzel nemlendiriyor.Saçı neme ihtiyaç duyanlara tavsiye ederim.
7.Avon Naturals Seftali ve Pamuk Özlü Nemlendirici Yüz Kremi.Yüz kremiydi ve ben onu vücut kremi olarak kullandım.Bence yüz kremi olmak için fazla hafifti.Genel olarak kokusunu sevdim.Nemlendirmesi çok çok başarılı olmasa da fena sayılmazdı.yazısı için tık.
8.The Body Shop vanilyalı el kremi.Asla vazgeçmediğim el kremim.Çok severek kullanıyorum.Yazısı için tık.
9.Uni Islak mendil.Ben çantamda sürekli ıslak mendil taşırım.Farklı markaları tercih ederim genelde.Bu ıslak mendilin kokusu çok ferahtı.Alkol ve paraben içermemesi gayet güzel.Tekrar alabilirim.
10.Neutrogena Tek adımda makyaj ve yüz temizleme jeli.Sanırım yağsız olmasından dolayı yüzümü çok gerdi.Sevenleri de var sevmeyeni de var ancak ben sanırım sevmeyenlerin tarafındayım.Bir ara gözüme kaçtı yanlışlıkla gözümün görüntüsü beni çok korkuttu.Kıpkırmızı oldu ve gözümün batmasından uyuyamadım.Bu sebeple tekrar tercih etmeyeceğim bir ürün oldu.
11.Marvis diş macunu.Vanilya kutudan çıkan bir üründü.Denedim ve gerçekten çok sevdim.Evdeki diş macunları bittiğinde Paradontaxla değiştirerek kullanabileceğim bir ürün.
12.Benri Kare makyaj temizleme pamuğu.Çok severek kullanıyorum.Gerçekten çok başarılı.Arada İpek marka normal pamuk alsam da genelde Benri yi tercih ediyorum.

Vee Tatilde bitirdiğim bir kaç ürün var.
Gliss Milliom Gloss Crystal Oil.Sonunda bitti.Ama Çözdüm 4 farklı kullanımı :) 1 duştan önce saçımda 15 20 dakika beklettim.2 şampuanın içine döktüm kullandım.3duştan sonra kullandım.4 gün içinde saçıma uyguladım.Sonuç olarak saçımda hala ışıltı yoktu.Yumuşaklık evet gerçekten çok başarılı ama saçımda ışıltıyı sağlayamadı.Bittiğine sevindiğim bir ürün oldu.
Dove ve Rexona.İkisini de severek kullandım.Kokuları ve korumaları muhteşem.Büyük boylarını tercih edebilirim.
The Balm Sexy Mama Transparan Pudra.Çok severek kullandım.Gerek makyajımı sabitlemek için,gerekse günlük pudra kullanımım olarak gayet başarılydı.Yedeği de var zaten.yazısı için tık.
Evet şimdilik biten ürünlerim bunlar bu hafta çok daha güzel yazılarla sizlerle olacağım.Şimdilik hoşçakalın.

Yorumlar