Bitenler #8

Merhabalar,Ankara yine karalar bağladı :( Kapkara bulutlar,hafif rüzgar eşliğinde yazıyorum.Böyle havalardan insanın dışarıya çıkası gelmiyor ya işte ben onlardanım :) Hemen başlayalım.Yine bir sürü ürün bitirmişim.
1.Dove deodorant.Sevdim.Ancak bir süreden sonra sizi bayan bir kokusu var.Koruma olarak başalıydı.Kötü kokuların önüne geçti.Alkol içermemesi sebebiyle diğer deodorantların yaptığı yanma hissi oluşmadı.Tüm marketlerde bulabilirsiniz.5 6 TL civarıydı.
2.Yves Rocher Vanilla Noire Eau de Parfum.Çok severek kullandım.İlk fırsatta tekrar alırım.
Yazısı için tık
3.Maybelline Affinitone Fondöten.2 yıldır kullanmam için bekliyormuş.İçinde de az kalmıştı eee bana da bitirmek düşer di mi :) Ama çok çok sevdim.Tam istediğim gibi.Çok komik bir rakama aldığımı hatırlıyorum.Neyse ki yedeği de var.Renk uyumu,kapatıcılığı ve matlığı tam benlik.Ve farklı bir özelliğini keşfettim.Sivilceli cildimde kullandım.3 gün üst üste kullanmama rağmen sivilcelerimi resmen iyileştirdi.Çok sevdim.
4.Parmex aseton.Bu kaçıncı şişe gerçekten hatırlamıyorum.Farklı markaları denesem de dönüp dolaşıp yine aynı ürünü alıyorum.Özellikle sümbüllüsü benim favorim.
5.Farmasi Arganlı aseton.Malum nailart çalışmaya çalıştıklarımı görmüşsünüzdür.Asetonlara saldırdım bolca :) Herneyse genel olarak Farmasi asetonu da sevdim.Tırnaklarımı beslediğinden sanırım kırılmalar yaşamıyorum.İndirimlerde kaçmaz bir ürün.
6.The Body Shop Body Mist.Çok seviyorum ya.Geceleri yatmadan önce sıkıyorum.Mis gibi çilek kokusuyla uyumak çok güzel.Sanki çilek bahçesinde uyuyorum.Yedeği var.Ama şu an farklı bir ürün kullanıyorum.Bittikçe aldığım bir üründür kendisi yazın harika bir kurtarıcı.Yazısı için tık tık.
7.The Library Of Fragrance Baby Powder.Nasıl tatlı bir kokudur bu ya :) Geceleri kullandığım bir diğer sprey kolonya.Yağlı bir yapısı var.Ancak cildinizi yumuşattığını dahi hissedebiliyorsunuz.Koku bildiğiniz bebek kokusu.Gratis'lerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı 15 TL civarı olması lazım.
8.Paradontax diş macunu.Dişeti kanamalarımın önüne geçtiği için yıllardır kullandığım ürün.Arada farklı markalar kullansam da genel olarak hep dönüş yapıyorum.Evde en az 6 adet açılmamışı mevcut zaten.Normalde biraz pahalı diğer diş macunlarına göre ama indirimde bulursam acımıyorum :) Dişeti sağlınız için mutlaka paradontax kulanmalısınız.
9.Neutrogena visibly clear 3ü 1 arada temizleme jeli.Maalesef bende sivilce yaptı ve 3/4 ü doluykan atmak zorunda kalıyorum.3 kere kullandım her seferinde yüzümü sivilce basınca anladım sorun bu ürün.
10.Loreal Super Liner.Severek kullandım ancak artık resmen eziyet çekiyorum.Kabulleniyorum bittiğini,Çizmiyor resmen.Tekrar alacağım bir ürün değil.Çünkü kalem tarzı eyelinerları sevmiyorum.
11.Maybelline Master Smokey göz kalemi.Çok seviyorum.Akma yapmasına rağmen ondan vazgeçemiyordum.Ama o bıraktı beni.Artık tutmakta zorlandığım için veda ediyorum.Neyseki yedeği var :) 
12.NYC Turbo Dry Top Coat.Böyle aptal bir şişesi olmasaydı daha kullanırdım.Çok severek kullandım.Oje sürdükten hemen sonra üzerine sürüyorum vee anında parlak ve kurumuş ojeler :) Yedeği var ancak piyasadan kaldırılmış maalesef.Farklı markaların Top Coatlarına yöneleceğim.
13.Golden Rose Oje.Maalesef çok sevdiğim ojem bitti.Bildiğiniz ojem bitti.600 civarı ojem var ama ben bunu çok seviyordum.En yakın zamanda aynısı bulup alacağım :) Aman eşim duymasın oje yasağım var :D 
14.Bioderma Sensibo Deo.Bana roll-on sevdiren bioderma sensibo Deo bitti.Maalesef yine çok çabuk biten bir ürün daha.Eşim yiyor musun bunları derken haklı galiba :) Ne ara bitirdim bende fark etmedim.Çok severek kullandım.En yakın zamanda alacağım yenisini.
15.Clinique anti-blemish solutions.Keşke bitmeseydi.Minik sivilcelerimde tarçın limon maskesi yerine zaman zaman bu ürünü tercih ettim.Gözle görülür şekilde sivilcelerimi küçülttü.Şu an Essence'in jelini kullanıyorum.Belki tekrar bu ürüne dönüş yapabilirim.Yazısı için tık tık.
16.Nivea Lipbalm.Karpuzlu lipbalm çok çok sevdim.Ancak nemlendirmesi güzel olmasına karşın,çatlamış dudaklara pek bir iyileştirme etkisini göremedim.En sevdiğim yanı ise dudaklara hafif renk vermesiydi.
17.İpek pamuk.Bir paket daha pamuk bitti.Hep tırnak çalışmalarım yüzünden :) Pamuk olarak genelde İpek markayı tercih ediyorum.Gerçekten çok kaliteli olduğunu düşünüyorum.Bittikçe aldığım ürünün yenisi alındı bile.
18.H&M törpü.Kağıt törpüleri seviyorum.4 adımlı ancak 3 ve 4 ün farkını anlayamadım.İkisi de aynıymış gibi geldi bana.Baya aşındığı ve evde çok fazla törpüm olduğu düşünülünce mecbur çöpe gitti.
Eveet bir bitenler yazımın daha sonuna gelmiş bulunuyorum.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,hoşçakalın...

Yorumlar