Dirty Works Detox Mask

Merhabalar,maskelere olan ilgim gün geçtikçe artıyor.Özellikle de Gratis'in farklı maskelerini,tek kullanımlık maskelerini fena halde stoklar oldum :) 
Bu güzel kokulu maskeye vanilya ve limonda eşlik ediyor.Genelde bu tarz maskeler çok kötü kokar ama bu maske şeker gibi kokuyor.
Yabanmersini ekstresi içeren bir kil maskesi oysa :) 
Dekolte bölgesine kadar uygulanabiliyor.Haftada 1 kere kullanılıyor ancak ben ne zaman istersem o zaman kullanıyorum :) Hafta 1 2 pek dikkat etmiyorum.
Aslında 100 ml olan ürünü bolca uygulamama rağmen hala benimle ve yarılanmadı bile :) 
Dirty Works'un özellikle ambalajlarına bayılıyorum,oyuncak gibi :) 
Neyse konu dışına çıkmayalım.Bu maskenin ne farkını hissettim peki ?
Genel olarak sivilcelerden arındırdı.Cildim tazelendi ve nefes aldığını hissettim.
Maskeyi temizledikten sonra hafif bir matlık hissettiriyor ancak bir süre sonra kurutmadığını fark ediyorsunuz.
Ayrıca diğer maskelere göre daha kolay temizleniyor sanki.
Gratis'lerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı 14.90 TL.
Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


Yorumlar