Farmasi Çay Ağacı Balmı

Merhabalar,muhteşem güneşli bir gün.Bende yazımı yazdıktan sonra yürüyüş yapmayı planlıyorum.Biraz D vitamini alsam hiç fena olmaz :) Eğer işiniz yoksa sizlere de tavsiye ederim.
Neyse şimdi konumuza gelelim.Ben Farmasi ürünlerini yakından tanımak adına satış danışmanı oldum :) Kesinlikle tarafsız bir şekilde ürünlerini değerlendiriyorum.Kullandıkça yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.
İlk konuğum Çay ağacı balmı.
Doktor Cevdet Tuna Farmasi kurucusudur.Ürünlerin formüllerini kendi geliştirmiş olması,geçmişindeki ilaç kimyasındaki başarılarıyla Farmasi'nin güvenilir bir firma olduğunu kanıtlıyor bence.
Farmasi Ürünleri Paraben içermiyor,hayvanlar üzerinde test yapılmıyor etil alkol içermez.İçeriğinin temizliği ve Türk firması olmasıyla beni kendisine çekmişti.
Şimdi gelelim ürüne,dirseklerimde denedim ürünü inanılmaz nemlendirdi ve kuruluğundan eser kalmadı.Tırnaklarıma sertleştirici sürerken ne kadar dikkat etsem de diplerine illa geliyor ve tırnak etlerimde sertleşmişti.Ürünü tırnak diplerime de uyguladım sonuç gayet başarılıydı.
Gördüğünüz gibi bir bölgede işe yarayınca biraz fazla kullandım :) Yapısı biraz vazelin gibi,sanki çay ağacı yağlı vazelin gibi.Çay ağacı yağı kokusunu sevmeyene sevdiremezsiniz sevene de engel olamazsınız.Uçlarda olan bir kokudur.Ben çok seviyorum çay ağacı yağı kokusunu.
Dudaklarımda da kullandım.Buram buram çağ ağacı kokusu :) Hafif serinlik veriyor ve nemlendirmesi gayet başarılı.
Kıvamı gördüğünüz gibi gayet yoğun.Ben çok severek kullanıyorum.Çok kuru bölgelerde,yüzde,tırnak diplerinizde etkili olan ürünün  bu ayki fiyatı 12 TL.15 ml olan ürünün kapak ömrü 12 ay.Ben böyle kullanmaya devam edersem en fazla 2 ay gider gibi geliyor :) Bir de kış aylarında daha çok ihtiyaç duyacakmışım gibi geliyor.
Şimdilik bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) Denediğim farklı ürünleri de var tam fikir sahibi olunca sizlerle paylaşacağım.

Yorumlar

Yorum Gönder