İnstagram Günlükleri #5

Son zamanalarda İnstagramda neler paylaşmışım ?
Lİpbalm stoklarım :) Eskiden daha çoktu baya azaltmışım.Çok sık kullandığım ürünlerden biridir lipbalm.

 Sevgili babamın ölüm yıldönümüydü.Maalesef hiç hatırlamak istemesem de Ekim ayı hep hatırlatıyor bana.Ben sanki bir yere gitmiş gelecekmiş gibi hissediyorum.
Farklı ojeler deniyorum bu aralar :) 

 Bu iki pisiyi çok seviyorum.Onlar ne kadar kaçsa da bir gün yakalayıp seveceğim :) Camın arkasından iyi anlaşıyoruz.
Nailart uygulamalarımdan biri :) Çok basit üstelik hemde çok hoş duruyor.

Deli gibi izlediğimiz Nikita :) Çok başarılı bir aksiyon dizisi :) Aksiyon severlere kesinlikle tavsiye ediyorum :) 


Çay sevmem ben ama eşimin işyerindeki abla ikram edince eh içeyim dedim.Sonra ortaya bu güzel fotoğraf çıktı.

Ah ah bu renk biraz çatladı yine ama beyaz maalesef hiç çatlamadı :/

Farmasi dünyasıyla daha samimi olmak için testerlar deniyorum.

Bittiğine üzüldüğüm bir kolonya :/ Bebek gibi kokuyordu.


Ben bu rengi de ojeyi de çok sevdim.

Evet çok fazla şey paylaştığım için seçerek yazıyorum.Yoksa benim sıkıldığım gibi sizde sıkılırsınız.
Güncel paylaşımlarımı takip etmek için:yesimdedi takip edebilirsiniz.
Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar