She Body Mist

Merhabalar,bugün sizlere çok sevdiğim bir vücut spreyinden bahsedeceğim.Bende koku hastalığı var resmen.Sürekli güzel kokmayı seviyorum ve bu sebeple en çok bitirdiğim ürünler arasında vücut spreyleri de yer alıyor.
Vücut spreyi ama kokusu o kadar kalıcı ki parfüm gibi.Günlük bile kullanılır ki ben bazen kullanıyorum.Ne zaman aldığımı hatırlamıyorum hala satışta mı bu ürünler onu da bilmiyorum.Stok dolabımdan çıktı :) 
Adı gibi seksi bir koku gerçekten..She markasının deodorantlarını da zamanında çok severek kullanmıştım.150 ml olan bu ürünün 12 ay kapak süresi bulunuyor.Ki benimle en fazla 2 ayı var :) 
Kalıcı ve tatlı bir koku,benim gibi koku severler kesinlikle şans vermeli..Fiyatı 8 9 TL civarıydı sanırım.Kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.
Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Yorumlar