The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Merhabalar,bugün sizlere The Balm Mary Lou Aydınlatıcıdan bahsedeceğim.Ben severek kullanıyorum.Sizlerinde seveceğine inandığım bir ürün.
Denemesini elmacık kemiklerimde yaptım.En çok kullandığım bölge.
Öncelikle aydınlatıcı kullanımına değinecek olursam.Daha canlı  ve sağlıklı görünümün altında parlaklık ve ışıltı yatar.Işıltı için desteğe ihtiyaç duyarız genelde.İşte ışıltı uzmanı :)
Ambalajı gerçekten çok güzel.8.5 gram ancak bana yıllarca yetecek gibi geldi.Tek bir dokunuşu yeterli oluyor.Fazlası abartı oluyor ve fazlasıyla göze batıyor.
Nerelerde kullanabiliriz ?
Kaş altında kalkık göstermek için.Özellikle de benim gibi kaşı düşük olanlar için başarılı bir ışıltı oyunu.
Göz pınarlarında kullanılabilir.Gözü daha iri gösteriyor.Benim küçük gözlerimde etkili oluyor :)
Dudak üstünde kullanılabilir.Dolgun gösterme konusunda gayet başarılı.
Ayrıca far olarak da kullanılabilir.Denedim ve harika duruyor gerçekten.
Büyük bir aynası var.Çok kullanışlı.Ayrıca insanı daha mı güzel gösteriyor bilemedim.Bu aynada kendime bakınca kendimi iyi hissediyorum.
Sarı alt tonlu bir ürün.Herkes tarafından kullanılabilir.Her ten rengi ile uyum sağlayacağını düşünüyorum.
Pahalı markalarla yarışacak durumda bir ürün.Bence aynı işi yapan uygun fiyatlı bir ürün varken aptalca sadece isme para vermenin anlamı yok.
Alanında gayet başarılı bir ürün.
Bu da elimde denemesi :) Harika bir duruşu var değil mi :) Benim gibi ışıltı sevenlerdenseniz mutlaka tercih etmeniz gereken bir ürün.
The Balm sıklıkla Gratis'te indirime giren bir marka.Normal Fiyatı sanırım 40 TL civarı olması lazımdı.Ancak indirimde yakalarsanız kaçmaz bir ürün.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)


Yorumlar

  1. ADAŞIMMMM=)
    merhaba öncelikle ambalajdaki kızdan dah dah da güzelsin bu 1,
    çok yakışmış bu allık yüzüne bu 2,
    beni takip etmeyi unutma bu da 3 =)))
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder