Bitenler #10

Merhabalar,yakın zamanlarda 2. bitenler yazısı :) Son zamanlarda bitirdiklerim ayrıydı otelde bitirdiklerim ayrıydı :) Şimdi son zamanlarda biten ürünlerimi yorumlayacağım.Hemen başlayalım bence uzun sürecek gibi ..
Evet görüldüğü gibi biraz kalabalık.Genelde şampuan bitirdim o yüzden büyük bir poşetle atılacaklar :)



Farmasi Keratin Balance Serisinden Şampuan:Sevgili blogger arkadaşım

Makyajdenizi'nin tavsiyesi üzerine almıştım.Gerçekten başarılı bir ürün.Severek kullandım.Tekrar alabileceğim bir ürün.Detaylı yazısı için tık tık.
Loreal Elseve Arginine Dökülme Karşıtı Şampuan:Dökülme karşıtı şampuan ama benim saçımı döküyor ve kepeklendiriyor.Bu sebeple çok sevemedim.Detaylı yazısı için tık tık.
Nivea Normal Saçlar İçin Şampuan.Keşke Türkiye'de olsa sanırım sadece bu şampuanı kullanırdım.Çok sevdim.Detaylı yazısı için tık tık.
Palmolive Çikolata Tutkusu.Çok sevdik.Sevdik diyorum çünkü eşimde çok severek kullandı.Genel olarak çok sevdim tek sıkıntısı bence koyu kıvamı.Detaylı yazısı için tık tık.
Otacı Bitki Özlü Saç Kremi.Bu ürünün detaylı yazısını yazmayı planlıyordum ama unuttum.Genel olarak yorumlayacak olursak bence çok başarılı.BEnim için değil ama bu tarz kokuları sevmeyenler için kokusu sıkıntı olabilir.Ancak saçımı yumuşatması ve arındırması bence gayet başarılı.Ki ben saçımda çok uzun süre bekletmem yaklaşık 5 saniye tutar yıkarım ve tüm saçıma uygularım.Bu güne kadar bu konuyla ilgili sorunda yaşamadım.Tekrar alır mıyım bu ürünü ? Evet alırım bu tarz kokuları ve saçımdaki yumuşaklık hissini seviyorum :) 

Dalin Bebek Kolonyası:Bebek kolonyalarını çok seviyorum.Bu üründe bildiğimiz deniz kokusu :) Sanki onun için almışım gibi.Çok kalıcı değil zaten kolonya çok da kalıcı olmasını beklememiştim.Gece yatmadan önce kullanıyorum genelde rahat bir uyku için ferahlatıyorum kendimi.Tekrar alır mıyım ? Alabilirim deniz kokusu hatrına :) 
Listerine Portakal Aromalı Ağız Bakım Suyu:Sürekli farklı çeşidini alıyorum.Severek kullanıyorum tekrar da alırım tabiki..
Benefit Maskara.Çok çok severek kullandım.Bittiğinde şok oldum.O kadar uzun zamandır severek kullanıyormuşum ki bittiğini anlayamadım.Tekrar tabi ki alacağım çok çok memnunum.Harika bir maskara çift taraflı bir tarafı kirpiklerimi tek tek ayırırken diğer tarafı dolgunlaştırdı.
Yves Rocher fırça:Sorun ya bende ya fırçada anlayamadım.Makyajımı yaparken yüzümde fırçanın kıllarını buluyorum,bildiğiniz fırçanın kılları dökülüyor.Diğer fırçalarımı yıkadığım gibi yıkadım aslında neden böyle oldu anlamadım.Bu sebeple de vedalaşmak zorunda kaldık.Tekrar alacağımı hiç sanmıyorum.
Rival de Loop peeling:Tırnak etlerim için kullandım.Güzel bir ürün.Tırnak etlerimi yumuşattı manikür öncesi kullandım özellikle etkiliydi.Tekrar alır mıyım? Evet alabilirim.
Bebak Bademli el ve vücut kremi:Gördüğümde yerde alıyorum.İlk bu boyu ile tanışmıştım.Çok severek kullanıyorum.Herkes sevmez ama ben badem kokusunu seviyorum..
Signal White Now Diş macunu:Dove'un seyahat setlerinden çıkan diş macunları.Küçük boy olduğu için az yer kapladığından tercih ediyorum.İstanbul'a giderken yanıma almıştım orada bitmedi tabi,buraya döndüğümde devam ettim.Daha var mı bilmiyorum.Ama benim esas kullandığım tabiki Paradontax ağız ve diş sağlığımı ona emanet ediyorum.
Benri Kuru Şampuan:Sarı saçlar içinmiş.Merakıma yenik düşerek almıştım ancak tam anlamıyla berbat bir ürün.Sanki saç spreyi gibi ki ben saç spreylerini pek sevmiyorum.Geçici boya gibi,kuru şampuanla alakası yok.Kesinlikle bir daha almayacağım bir ürün.
Watsons Asetonsuz Oje çıkarıcı.Normal asetondan pek farkını göremedim.Güzel temizledi tırnaklarımı ama asetonsuzluk kısmını anlamadım gerçekten.Bir daha alır mıyım ? Alırım belki..
Synergen Makyaj Temizleme Mendili:Gözlerimi yaktı,sadece ten makyajımı çıkartmak için kullandım.Çok çok başarılı bulduğum bir ürün olmadı.Temizlemesi başarılıydı ama cildimi kuruttu.Bu sebeple bir daha alacağım bir ürün değil.
Şimdilik biten ürünlerim bu kadar.Bir sonraki bitenler yazısında görüşmek üzere.Anlık takip etmek isteyenler için instagram : Yesimdedi :) 


Yorumlar