İnstagram Günlükleri #5

Merhabalar,İnstagram da Yesimdedi neler paylaşmış bakalım :)
İşim gereği sahadayım sürekli,dinlenme sırasında hoş fotoğraflar çekiyorum :) Kızılay Avm çok güzel dekor etmiş avm yi küçük bir dokunuş aslında ama çok güzel görünüyor :) 


 İlk iş günü :) Ciddi bir kadın oldum ben :) Ama yüzümdeki muziplik hiç gitmiyor :) 
 Köpekler birbirine tirp atarken :) Kim bilir neden  tripliler birbirlerine :) Çok güldüm bu ikiliye 
 Anne eli değmiş gibi :) Mis gibi bir salata..
 Bu şımarık kediyi çok seviyorum ya..Yaramaz Kermit Bey :) Hep böyle yaramaz pozlar veriyor bana..
 Kermit bana kızarsa adlı fotoğrafım :) 
 Yıllardır dönüp dolaşıp kullandığım parfümüm.Tatlı ve ağır koku severlere tavsiyemdir.
 Body Shop oje çıkarır da ben almaz mıyım ? Özellikle de bu renge bayıldım.
 Alışverişsiz asla :) 
 Biten göz kremimin ardından yas tutarken stoklarımda bulduğum Viyana'dan almış olduğum bu güzel ürünü kullanmaya başladım.Çok çok da sevdim ayrıntılı yazısı blogda olacak yakın zamanda..
 İşim için eğitime katılmıştım.Eee eğitim kahve,el kremi,şeker,lipbalm ve kiraz sapı çaysız olur mu :) 

 Artık böyle :) Günde en az 10 km :) 
 Hacettepe Üniversitesinde bir sonbahar fotoğrafı :) 
 Halasının küçük ördeği :) Abim bana böyle fotoğraflarını yolladıkça bende sizlerle paylaşıyorum.Maşallah demeyi unutmayalıum lütfen :) 
Son keşiflerim.Kimi sever böyle kokuları kimi sevmez ama ben sevenlerdenim.Ağır bitki kokusu var hatta çam kokusu gibi ama saçlarım çok sevdi bu kokuyu :) Ayrıntılı yazısı blogda olacak :) 

Son günlerde bunları paylaşmışım.Anlık takip etmek isteyenler için İnstagram adresim :Yesimdedi tık tık 

Yorumlar