KİEHL'S BLUE HERBAL SPOT TREATMENT

Merhabalar,dün ilk iş günümdü :) Sevdiğim işi yapıyorum,herşeyin daha da güzel olacağına inanıyorum.2 haftadır İstanbul'da eğitimdeydim çok güzel dostluklarım oldu.Sağolsun NilüFer Hocamızın bizlere çok katkısı oldu buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum.
Ankara'lılar her an karşınıza çıkabilirim :) 
Neyse şimdi ürünümüzden bahsedelim.
Viyana turumuzun başlangıcında yüzümde oluşan sivilceler için satış görevlisinin tavsiyesi üzerine aldım.Sivilcemi 1 saat içinde küçülttü ve 3. günün sonunda sivilcem benimle vedalaşmak üzere kurumuştu.
Şimdilerde de sivilce sorunu yaşayacak olduğum zamanlarda bu jel imdadıma yetişiyor.Umarım Türkiye'de vardır şu aralar Yurtdışına çıkacak vaktim yok ne yazık ki :/ 
Sivilcenin üzerine uyguladığımda böyle hafif bir yanma oluyor ama hemen geçen bir yanma oluyor.Anlıyorum ki jel sivilcem ile savaşıyor :) 
Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.Bir sivilce jeline göre hoş bir kokusu var.Bundan sonra tercih edebileceğim bir ürün.
Benim gibi arada sivilce sorunu yaşayan insanlara tavsiyemdir bence herkesin evinde bulunması gereken bir ürün.Sivilceler oluşma aşamasında bize sinyal veriyor zaten o sırada sürdüğümüzde çıkmasını engelliyor,test ettim ve onayladım :) 

Yorumlar