Me Time :)

Merhabalar,sevgili blogger arkadaşım makyajformülleri taga katılamamı istemiş :) O ister de ben katılmaz mıyım? Blogunu çok severek takip ediyorum bence sizler de mutlaka göz atmalısınız buyurun makyajformulleri

Ayrıca teşekkür ederim sevgili Ecem arkadaşıma..
Şimdi benden cevaplamamı istediği soruları cevaplayayım ve beni daha yakından tanıma fırsatını bulalım.
Bakalım kendime ayırdığım zamanlarda neler yapıyormuşum?


1. Yalnızken neler izler veya okursun? 
Yalnızken Güldür Güldür'ü izliyorum genelde eski bölümleri açarak
kahkahalarla izliyorum.
Yalnızken neler okuduğuma gelirsek genelde kişisel gelişim kitapları okurum.Roman tarzı uzun soluklu kitapları okumayı sevmiyorum.Ya da dergi okuyorum sürekli aldığım dergiler var.Her ay sektirmeden alırım mutlaka Elle,New Beauty,All ..

2. Kendine ayırdığın zamanlar da ne giyersin?
İşim dolayısıyla sürekli resmi giyindiğim için kendime ayırdığım zamanlarda rahat ve spor giyinmeyi tercih ederim.

3. Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Genelde saçıma yüzüme ellerime ayaklarıma maske yaparım.Ellerim asla kremsiz olmamalı,ellerim konusunda çok hassasım mutlaka ya tırnak etlerimi keserim,ya kremlerim ya da oje sürerim.

4. Aktüel en sevdiğin ojen hangisi ?
Genelde kırmızı kullanırım.Ama son zamanlarda The Body Shop'un ojeleri gözdem oldu.Tüm renklerini çok seviyorum.

5. Kendine ayırdığın zamanlarda ne içer veya ne yersin?
Son zamanlarda sütlü filtre kahve,vanilyalı latte içer buldum kendimi.
Tavuklu salata son zamanlarda gözdem oldu.

6. Aktüel en sevdiğin mum hangisidir?
Vanilyalı olan tüm mumlar benim  en sevdiğim mumdur :) Vanilyalı herşeyi çok seviyorum..

7. Yanlızken dışarıda da vakit geçirir misin?
Evet mağazalarda boş boş gezmeyi çok seviyorum.Hadi gidelim,almayacaksın neden bakıyorsun vs diyen olmayınca daha eğlenceli oluyor :) 
Ya da yürüyüş yaparım.Kulaklıklarımı takarım müzik eşliğinde yürürüm.
Ya da spora giderim koşu bandında ter atarım..

8. Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?
Gitmedim.Yalnızken anlamsız olur herhalde çünkü ben genelde yanımdakiyle çok konuşuyorum film izlerken :) 

9. En sevdiğin online-shop?
Trendyol,Hepsiburada

10. Eklemek istediğin bir şey var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?
Makyaj dolabımdaki ürünleri incelerim.Temizlerim.Atılacakları atarım.Kullanım öncelik sırasını belirlerim.Genelde canım sıkılmaz mutlaka kendime yapacak bir şey bulurum.

Evet sorularımızın sonuna geldik.Ayrıca hakkımda merak ettiğiniz şeyler varsa yazımın altına yorum bırakabilirsiniz.
Benimde bu taga katılmasını istediğim bloglar 



Yorumlar