Alışveriş Molası :)

Merhabalar,biliyorsunuz ki bir süredir büyük alıveriş yapmıyorum.Günlük ihtiyaçlarım ve inanılmaz indirimler hariç çok büyük çapta alışveriş yapmadım.Alışveriş diyetindeydim :) Çünkü evde yeni aldığım ürünleri koyacak yer bulamıyorum.Ama yılbaşı indirimleri ve yeni setlerini görmeliydim.
Bakalım Sephora,Gratis ve Watsons alışverişimden neler almışım.
İlk olarak Sephora'dan aldıklarımla başlayalım.Uzun zaman olmuştu Sephora'dan alışveriş yapmayalı.Yılbaşı setlerinden almadım,baktım hepsine seçemedim.Belki daha sonra tekrar gider bakarım :) 
Neler aldım peki ? 
Şu üstte gördüğünüz Dior testerları ve Lancome testerları satış danışmanı arkadaş verdi ve gayet ilgili ve güler yüzlüydü :) Belki yazımı okur çok teşekkür ederim ilgisine.
Fırça Temizleyici ve Benefit maskara daha önce kullanıp memnun kaldığım ürünlerdi.Fırça temizleyiciyi gözüme çarptığı için,Benefit maskarayı da kartıma tanımlı bir indirim olduğu için aldım.O gün almasam başka bir gün mutlaka alacağım bir üründü.
Disko topu gibi olan ise lip gloss :) Sırf ambalajı için aldığımı herkes anlamıştır umarım :) 
Kağıt maskelerini merak ettiğim için aldım.Tabiki deneyip yazısını sizlerle paylaşacağım.
Sephora'nın tırnak bakım seti :) Tırnak yazması benim için yeterli detaya gerek yoktu almam için :) 
Burts Bees Tırnak eti bakım kremi,yine merak ettiğim bir diğer ürün.Tırnak eti bakım kremlerim bitmek üzereyken gözüme çarpması iyi oldu aslında :) Ayrıca sevgili arkadaşım makyajdenizi nin blogunda yazısını okumuştum ve güzel yorumları sayesinde aldım.Bende deneyip yorumlarımı paylaşacağım.
Benefit'in setlerinden her seferinde alıyorum.Yine farklı ürünlerini denemek için aldığım bir set.Yeni bir set değil ama benim kullanmadığım bir set olması benim için yeterli.Birkaç setini bitirdim bile :) 
Benefit'in Eyelinerını almasam olmazdı.Çok fazla eyeliner stoğum olduğu için almıyordum ama birkaç tanesi baya azaldığı için alma vaktim geldiğini düşündüm.Umarım severim.
Sephora'nın şirin mi şirin eos lipbalmı anımsatan minik lipbalmını da merak ediyordum :) Aldım,birkaç ürünümü bitirdikten sonra onu da kullanacağım.Çok fazla lipbalmım olduğu düşünülürse umarım ölmeden kullanabilirim :) 
Sephora'dan aldıklarım bunlardı :) Bir kere daha gidebilirim.Aslında gitmeme gerek yok ama son kez göz atmayı düşünüyorum :) 
Watsons alışverişimde bu kadardı.Şu pisili seti çok merak ediyordum geçen sene bulamamıştım.Yine ambalaj sevdam diyelim :) Ama üzüldüğüm nokta ben porselen sanmıştım plastiklermiş ve hindistan cevizli ben o kokudan nefret ediyorum :/ Neyse bir şekilde kullanacağım yine de :/ 
Vee Sally Hansen'ın tırnak ve tırnak bakım kremi :) Yine çok merak ettiğim ürünlerden biriydi,deneyip göreceğiz :)
Evet şimdi de geldik Gratis'ten aldığım ürünlere :) Bebak acı badem sütünü 2.ye alıyorum.Yedeklerim bitmişti ve cildim onu özledi resmen..
Hijyen Max sıvı sabunu sırf manikür suyumda kullanmak için aldım.Himalaya Proteinli şampuan bu seriyi merak ettiğim için alınan bir ürün.
Ve Garnier temizleme jeli :) Yeni bir ürün çıkar da ben almaz mıyım :) Ah bu merakım sağolsun.Deneyip yorumlayacağım ürünlerden kendisi.
Dalan Dolive mini seti :) Ben bu markanın ürünlerini nedense çok seviyorum.Zeytinyağlı olduğundan belki de ama çok severek kullanıyorum.Evdeki stoklarımı bitirince yenisini almak şart olmuştu :) 
Evet şimdilik geçen hafta yaptığım alışverişin özeti bunlar.Tabiki deneyip yorumlayacağım ürünlerin sayısı arttı yine :) Genelde farklı markaları tercih etmeye çalışsam da çok sevdiğim ve alışkanlık haline getirdiğim ürünlerden de vazgeçemiyorum.
Anlık paylaşımlarım için instagramda Yesimdedi yi takip edebilirsiniz :) Bir sonraki yazıya kadar şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar

  1. Ne güzel şeyler almışsın canım, yaşasın tester veren mağazalar! Burts Bees 'in tırnak eti bakım kremine ben bayılıyorum, umarım sen de seversin. Benefit 'in yılbaşı özel setleri ise çok tatlılar, ben dayanamayıp bir tane edindim. Sephora 'nın kağıt maskesini ve şu tırnak bakım setini çok merak ediyorum; denedikten sonra onları yorumlarsan sevinirim :* Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Evet bende şaşırdım normalde bu yaptığım alışverişin katı alışverişimde bile kimse tester vermemişti.Ama Gordion Sephora'daki arkadaşlar gayet içten davranarak bir sürü tester verdiler bundan sonraki Sephora mağazam belli oldu yani :) Burts Bees i çok merak ediyordum bakalım deneyeceğim inşallah senin kadar bende sevebilirim :)
    Benefit'in setleri çok başarılı,yeni ürünleri deneme fırsatı buluyorum.Çok eğlenceli.
    Kağıt maske ve tırnak bakım setini en kısa sürede yorumlayacağım.İnan bende çok merak ediyorum:)
    Güzel yorumun için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder