Farmasi Seatherapy Şampuan


Merhabalar,yoğun geçen günlerimden dolayı biraz yazılarımı azaltmış olsam da vakit buldukça yazıyorum :) Bugün sizlere,bir süredir test ettiğim Farmasi şampuandan bahsedeceğim.Ben yazmayı özledim,sizler de okumayı özlemişsinizdir belki hemen başlayalım :) 

Onarırıcı bakım şampuanı,bence alanında başarılı.Çok hoş bir kokusu var.Şekerli deniz kokusu gibi,yani bana onu hatırlattı.Duştayken gözlerimi kapattığımda bu kokuyla kendimi deniz kenarında buluyorum resmen.
Saçımı çok güzel besledi,nemlendirdi ve hacimlendirdi.Sanırım içerisindeki Protein ve Mineral complexi sayesinde.Aleo Vera kokusunu hissetmedim.Ancak mis gibi deniz kokusu çok net hafızamda kalıyor.
Tam etkisini anlamak için 1 hafta sadece şampuan kullandım.Evet saç kremi dahi kullanmama rağmen saçlarım yumuşacık ve nemliydi.


İçeriği de gayet temiz.Paraben ve Silikon içermemesi beni daha da mutlu etti.Özellikle silikon evet saçımınızın daha parlak görünmesini sağlar ama ya saçımıza verdiği zarar ? Saçımınızın nem dengesini alt üst eder.Bu sebeple bu ürüne daha bir içim ısındı.
Fiyat olarak  6 7 TL civarıydı bence şans verilmesi gereken bir ürün.Ben severek kullanıyorum.
Farmasi ürünlerini yavaş yavaş deniyorum,ilerleyen zamanlarda daha çok yazısını paylaşacağı.Şimdilik hoşçakalın..


Yorumlar