Makyajformülleri İle Röportajımız

Merhabalar,sevgili arkadaşım makyajformulleri ile güzel bir röportaj yaptık.Hergün ne bugün neler paylaşmış diye blogunu incelediğim sevdiğim blogger dostlarımdan kendisi.Ne kadar birebir şimdilik görüşemesek de bir gün mutlaka sohbet etme şansı yaratacağım dostlardan.Hemen onu yakından tanımaya başlayalım.





Makyajformülleri blog ismini nasıl oluşturdun ?

Blog açmaya karar verdiğim zaman aklıma gelen ilk isim ‘makyajformulleri’ oldu ve bunun dışındaki hiçbir isim içime sinmedi bu yüzden makyaj formulleri olmasında karar kıldım

 Sevdiğin kozmetik marketler hangileri ?
Gratis, Sephora

En sevdiğin,ürünlerini sürekli kullandığım kozmetik markası nedir ?
The balm ve Mac

Hangisine daha çok ilgin var cilt bakım ürünleri mi ? Makyaj ürünleri mi ?
Makyaj ürünlerinde daha çok çeşitlilik seviyorum ve daha çok alışveriş yapıyorum. Çünkü; cilt bakım ürünlerinde cildimin alıştığı ürünlerin dışına çıkmayı sevmiyorum bir reaksiyona karşı bu yüzden belirli ürünlerim var

En sevdiğin 3 cilt bakım ürü-nü nedir ?
Diadermine nemlendirici bakım kremi
Dirty Works peeling
Gül suyu

Sevmediğin 3 cilt bakım ürünü nedir ?
Sanırım üç ürün sayamayacağım çünkü cilt bakım ürünlerimi çok fazla değiştirmediğim için sevmediğim 3 ürünüm yok.

Boş zamanlarında neler yaparsın ?
Kitap okurum, dizi&film izlerim, yoga ve meditasyon yaparım.

Blog yazmaya başlama hikayen nedir ?

Kozmetiğe olan tutkum hep vardı sürekli yaptığım alışverişler, çevremdeki insanların makyajımı beğenmeleri, kozmetik ve makyaj  konusundaki bilgimin birleşmesiyle bunları paylaşmak istedim, birilerine anlatmak istedim… ve sayfamı oluşturdum.

İlk kozmetik ürünün nedir ?

Nivea dudak nemlendiricisi

Cilt bakım ürünleri için hangi mağazayı tercih edersin ?

Gratis, Kiehl’s

Makyaj ürünleri için hangi mağazayı tercih edersin?

Gratis, Mac, Sephora, Makeup forever

Olmazsa olmaz kozmetik ürünlerin nelerdir ? 
Concealer, rimel, far, allık ☺

Etkinliğime katıldığın için çok ama çok teşekkür ediyorum, sorularını cevaplamak ve merak ettiklerimi sana sormak benim için çok eğlenceli oldu ☺


Sevgilerimle Yeşim’ciğim ☺




Ben çok teşekkür ederim sorularımı özenle yanıtladığın için.Seni biraz daha yakından tanımak çok güzeldi.Başarılarının devamını dilerim..

Yorumlar