Nivea Mousse Yüz Temizleme Köpüğü

Merhabalar,yoğun günlerim ve ufak bir sağlık problemi sıkıntısıyla yazamıyordum.Bugün biraz vakit buldum ve sizlerleyim :) 
Yenilerde denediğim bir üründen bahsedeceğim sizlere...
  
Nivea'nın klasik bir kokusu vardır ya çoğumuzun çocukluğundan hatırladığı,işte o koku bu üründe ahi var.Hep merak etmişimdir,aynı kokuyu tüm ürünlerine nasıl uyguluyor.
İçerisinde de yok yok maşallah.Ama ön plana çıkan badem yağı ve Hydra IQ ..Badem yağı beni biraz ürküttü aslında bilirsiniz ki badem yağının kıl çoğaltma özelliği vardır.Mesela benim sol kaşıma yıllar önce attırdığım kesik çıkmadığı için ben kaşım çıksın diye uzun dönem uyguladım.Korkmuştum kıllanma yapar diye ama herhangi bir sıkıntı yaratmadı.
Nazikçe temizlemesi,yumuşak bir ürün bakımından gayet başarılı.Makyajımı temizledikten sonra üzerinden geçmek için uyguladığım bir ürün.
Cildi temizlerken sanki bir yand.an da bakım yapıyor gibi.Cildin nem d.ngesini koruması da gayet başarılı.Yani cildi kurutmadan temizliyor.
Gördüğünüz gibi sıvı gibi gözükse de pompaladıkça sıvı formdan köpük forma geçiyor.Köpük ürünleri pek sevmem gözüme kaçma riski olduğunu düşünürüm hep ama bu ürün gözüme de kaçtı biraz ama yakmadı.
Hassas ciltler için olan bu ürün nazikçe cilt temizliğini yapmak isteyenler için birebir.Tüm 
süpermarket ve kozmetik marketlerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı ise 19.90 TL civarındadır.
Yoğun günlerimden vakit buldukça sizlerleyim.Bir sonraki yazıma kadar hoşçakalın.
Anlık paylaşımlarım için İnstagram adresim:Yesimdedi :) 

Yorumlar