Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ

Merhabalarrrrrrrr,yine bennn :) Bugünlerde biraz daha azaldı yoğunluğum sizleri bensiz bırakmayayım dedim :) 
1 aydır yeni bir ürün kullanıyorum.Takipçilerim bilir ben saç bakımıma biraz fazla düşkünüm.Özellikle saç bakım yağı en en en çok bitirdiğim ürünler arasındadır.Rossmann'da belirli alışverişte indirimli satılan yepyeni bir saç bakım yağı ile tanıştım.Belki sizlere göre yeni değildir ama ben yeni fark ettim.Çok uzun süre evdeki stoklarımı eritirken almamıştım yeni ürün.Ama geçen ay şehir dışındaydım ve saç bakım yağsız asla dışarı çıkmayan biri olarak hemen bu minik ürünü satın aldım :)Yeterince kullandığımı düşündüğüm için artık yorum yapabilirim.Hadi başlayalım.
Yeşillikler arasında Pantene arası :) 
Zayıf yıpranmış saçlar yani tam da benim saçlarım için olan bu saç bakım yağı alanında başarılı bir ürün.
Kokulara zaafım var ama bu üründe gerçekten çok güzel kokuyor.Şekerli,tatlı bir kokusu var.Saçı ağırlaştırmadan bakım yapması benim için büyük avantaj.Çünkü ben bu tarz ürünleri duş öncesi ve duş sonrası kullanırım,duş sırasında arındırma problemi yaşamıyorum.1 ayda 50 ml gitmiş bile :) Bitmeden yazısını yazayım dedim :)
Bir diğer özelliği ise ee malum artık iş kadınıyız,saçlar sabahları düzleştiriliyor,fön çekiliyor yani ekstra özene ihtiyacı var,bu ürün ısıya karşı direncini arttırıyor.Yıpranmayı engelliyor.1 aydır saçımı düzleştiriyorum.Çok şükür ısıdan dolayı yıpranma yaşamadım.Bu sebeple daha bir sever oldum bu ürünü.Normal fiyatı 9 10 TL civarı olması lazım.Bence bu fiyata bu performans gayet başarılı,şans verilebilecek bir ürün.
Benim saç bakım maceralarım bitmez :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere esen kalın,hoşçakalın...

Yorumlar