Prag'da Orta Çağ Gecesi

Merhabalar,2 ay geçmesine rağmen hala ben yazmaya devam ediyorum Balayı Yazımızın devamıyla sizlerleyim bugün :)
Hemen başlayalım bol fotoğraflı videolu bir yazı olacak :)
Prag'a 1 buçuk 2 saatlik mesafede Detenice Köyüne gidiyoruz.Av köşkünü gezmeye ve Ortaçağ gecesine..
3 katlı olan köşkümüzün 2 katı sergi,doldurulmuş hayvanlar sergileniyor.3. katında ise ev sahipleri tatillerde kalıyor.Köşkte doldurulmuş hayvanlardan çok gezdiğimiz odaları bizimle gezen evdeki görevli bayanın arkamızdan kapıları kilitlemesi ilginç geldi.
Bu leopar dikkatimi çok çekti :) Çok severim de doldurulmuşunu sevmek daha güzel :) 


 Tabi bir bayan olarak avize dikkatimi çekmese olmazdı :)
  Hadi avlananları anlıyorum da,bu insanların eşleri geceleri falan korkmuyor mu bu görüntüden anlamıyorum.
 Favorim :)
 Mert'im ayıyı görünce sataşmadan duramadı :)
Avcılıkta kullandıkları araç ve gereçleri..
Daha bir sürü fotoğraf çekebilirdim ama köşkün ihtişamına kapılıp unuttum :)
Evet sıra şimdi Orta Çağ gecesinde :)
 Öyle bir yapmışlar ki dekorasyonu kendimi Orta Çağ filmlerinde hissettim.Bence tam anlamıyla yaşattılar.

 Ayrıntılar da gözden kaçmamış :)

 Sevgili eşim bu güzel ablayı ikna edip bizim masaya çıkarttı :)


 Bu da ne diyorsunuzdur şimdi.Benim için tuvalet çok önemlidir.Tuvaleti bile güzel dekore etmişler bende paylaşmak istedim :)
Eşimin dakikalarca kaçtığı ama sonra mecbur yılana sarıldığı dakikalar öncesi :) Ben korkmam dokundum çok güzeldi derisi..
Sizlere Videolarla veda ediyorum.Umarım keyifli bir gezi olmuştur.Yine bekleriiizzz :)





Yorumlar