Yılbaşı İndirimden Gratis Molası

Merhabalar,hem yaşadığım ufak kazadan hemde yorgunluktan pek yazı paylaşamamıştım.Şimdi hem acısı hafifleyen elimden hemde en aza indirgenmiş yorgunluğumdan fırsat bulup yazı paylaşmak zorunda hissettim kendimi :)
İş için Polatlı'ya gitmiştim,yerdeki buzu fark etmeyip kayıp düştüm vee elim ve dizimde biraz hasar oluştu.Özellikle elimdeki hayatımı kısa süre etkiledi.Hala biraz acısı olsa da öldürmedi ya :)
İlk defa gereksiz alışveriş yapmadım ve gayet karlı oldu :) Bence hafifleyen elimin acısına pek güvenmeden incelemeye başlayalım alışverişimi :)
İlk olarak Real Techniques Miracle Complexion makyaj süngeri ile başlayalım.Şu an zaten kullanıyordum ama yıkarken biraz parçalandı benim hatam tabiki :( İndirime girse de alsam diyordum iyi oldu.Detaylı yazısı gelecek tabi ki :) Fiyatı 17.50 TL
Eklips seyahat kutucukları :) Nasıl tarif etsem bilemedim.Ben aslında bu ürünleri evdeki ürünlerim örneğin fondöten çok az kaldığında bu tarz küçük kutucuklara boşaltıp kullanıyorum.Daha rahat geliyor bana :) Fiyatı 1.95 TL
Eklips Kağıt törpü :Son zamanlarda kağıt törpüleri manikürden sonra etleri düzgünleştirmek,yatıştırmak üzere kullanıyorum,tırnaklarımla bir ilgisi yok :) Fiyatı ise 50 Kuruş :)
Paris Presents  Ms. Manicure : Manikürü evde yapıyorum artık ve bu tarz ürünler çok yardımcı oluyor.Benim kullandığım kırılmıştı gözüme çarpınca sepete ekledim :) Fiyatı 6.25 TL
Loreal Elseve Arginine Direnç Saç bakım kremi :Saç kremi bitmişti ve gözüme ilk bu ürün takılınca aldım.Aslında şampuanı saçımı çok döküyor ama belki saç kremi bu zararı vermez.Fiyatı ise 7.50 TL
The Balm Balm Jovi paleti: Ne zamandır aklımdaydı.Sonunda kavuştuk.Bakalım sevecek miyiz birbirimizi :) Fiyatı ise 44.90 TL
The Balm Balmsai :Merak ettiğim paletlerden :) Tüm paletleri tamamlamak üzereyim.Sabırla tek tek topluyorum :) Fiyatı 39.50 TL
Loreal Paris Revitalift Magic Blur:Merakla beklediğim ürünlerden biriydi :) Bakalım anlaşabilecek miyiz ? En yakın zamanda detaylı yazısı blogda olacak :)
Pastel Cover Stcik:Her Gratis'e girişimde gözüme çarpıyordu.Almak zorunda hissettim kendimi.Fiyatı da gayet iyiydi şans vermek istedim.
Evet benim bugünkü alışverişim bunlardı.Hem Gratis kartımdaki puanları hem de kredi kartımdaki puanları kullandım gayet karlı bir alışveriş oldu :)
Elim daha da toparlayacağı için artık daha sık yazı paylaşabileceğim..Şimdilik hoşçakalın...

Yorumlar