Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelingi

Merhabalar,haftaiçi olduğundan yorucu iş tempomdan vakit buldukça paylaşımlar yapmaya çalışıyorum :) 
Bugün sizlere çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim :) Hadi başlayalım..
Artık herkes biliyor benim tam bir vanilya delisi olduğumu :) Bir ürünün üzerine vanilya yazması benim almam için sebep resmen ..
Bu üründe sanırım öyle oldu.Sırf vanilya yazısı için aldım :) 
Ama keşke sadece vanilya olsaymış,cheesecake kokusu biraz bayıyor.Ama buna rağmen çok sevdiğim ürünlerin arasında girdi.
Koruma kağıdı olmasına rağmen akma yapmış eve getirirken.Ben açtığımda yağından eser kalmamıştı bende kendi vücut yağımı koydum içine :) 
İncecik tanecikli yumuşacık bir yapısı var :) Hem nemlendirip hem de ölü derilerden arındırıyor cildinizi.
Mis gibi kokusu bakım yapan yapısı ayrıca harika.Tekrar tekrar alınabilecek bir ürün.Gratislerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı 13 TL civarıydı sanırım.
Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere...



Yorumlar