Estee Lauder Double Ended Concealer/Mascara

Merhabalar,geç kalınmış bir yazı ile sizlerleyim :) Geç kalındı çünkü Eylül gibi almıştım bu ürünü.
Maskarası bitmek üzere zaten :) Rimmel in maskarasıyla dönüşümlü kullanıyorum :) Hadi incelemesine başlayalım..

Boyner de alışveriş yaparken kasa önünde fark edip almıştım.Çok severek kullanıyorum.Tek sıkıntısı yazıları silindi :) Kullanımdan yıprandı.
Daha yakından inceleyecek olursak ; 
Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara,fırçası çok kısa görünüyor ancak,çok güzel hacim veriyor.Daha dolgun kirpiklere ihtiyaç duyduğum günlerde kullanıyorum.Tek tek ayırmıyor kirpikleri sevmediğim tek yönü bu oldu.Günlük makyajımda severek kullandığım bir ürün.
Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer,kapatıcılığı mükemmel.Fazla akışkan yapısı hariç sevmediğim yönü yok aslında.
Pudramsı yapısı sayesinde ardından parlama yapmıyor ve ardından pudrayla geçmeye gerek kalmıyor.Günlük kullanım için uygun bir ürün.Küçük olmasına rağmen uzun zamandır günlük makyajımda kullanıyorum.Çok memnunum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,şimdilik hoşçakalın...


Yorumlar