Novateatox İle Elveda 6 Kilo

Merhabalar,bu yazıyı çok bekleyen olduğunu biliyorum :) Zaten söz vermiştim yazacağıma detaylı anlatacağıma lafı uzatmadan hemen başlıyorum :) 
Öncelikle şunu belirtmeliyim ürünü kendi paramla aldım,herhangi bir firma arada değil yorumlarım bana ait ! Bu konu ile ilgili biraz sorun oldu,gereksiz yorumlar ve suçlamalarla karşı karşıya kaldım bunu da burada belirteyim dedim :) 
Geçtiğimiz sene boynumda oluşan tümor sebebiyle maalesef zor günler geçirdim ve o minik sonradan öğrendiğimiz kadarıyla zararsız tümor yüzünden ve ilaçlar sayesinde fazlasıyla kilo aldım ve veremiyordum.Denemediğim kalmamıştı.İnstagram da gezerken Novateatox u gördüm biraz inceledim ve denemeye karar verdim.İyi ki almışım diyorum şimdilerde..
Gündüz ve 2 günde bir içilen gece çayı var içerisinde.Çok severek kullandım.Başta çok inanmıyordum etkisine,bir çay ne yapabilir ki diye düşünüyordum.Zaten bitki çaylarıyla aram çok iyidir.Normal çay hiç tüketmem.Çay kültürüm yoktur ama bitki çaylarına aşığım :) 
İçerken çok da zorlanmadım yani.
Sabah kahvaltıdan önce,öğlen yemekten önce ve 2 günde 1 uykudan önce 1 fincan şekersiz olarak tükettim.İlk kutudan sonra 2 3 kilo gitmişti.Daha sonraki kutuyu daha düzenli kullanacağımı idea etsem de yapamadım.Ancak 2. kutumda bitti şu an tamda 6 kilo vermiş durumdayım.
3.kutuyu da sipariş etmeyi düşünüyorum en yakın zamanda :) 
Yukarıda gördüğünüz gibi Gündüz çayı ve Gece çayının içerisinde neler olduğunu görüyorsunuz.Gündüz çayında hissetmedim ama gece çayını içtiğimde vücudumda bir yanma oluyor.Anladığım kadarıyla daha etkili gündüz çayından :) 

İşin püf noktası kaynamış suya atılıp 5 dakika beklemek ve ardından tüketmek..
Ben internet sitesinden aldım çok da çabuk geldi ben bile hızına şaşırdım.
Çok fazla yediklerime dikkat da etmedim ama 2 kutunun ardından verdiğim 6 kilo ile şimdilik mutluyum :) 
1 günümü anlatayım sizlere :) 
Haftaiçi 5 gün boyunca sabah 7 buçuk 8 de uyanıyorum.Sabah novateatox u içiyorum ve ballı mısır gevreği yiyorum küçük bir kasede.Öğlen ne yediğim belli olmuyor ama genelde et ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum.Akşam yemeklerini de saat 7 den 6 dan önce yemeye çalışarak genelde haşlanmış tavuk tarzı ağırlıklı beslenmeye çalıştım.
Ama günde en az 2 3 litre su içiyorum bazen daha fazla olabiliyor..Ben biraz fazla su içerim de yazın 8 litreyi bulduğum zamanlar olmuştu..
Ve en az 8 9 km yürüyorum işim gereği haftanın 5 günü :) Ama şöyle ince bir ayrıntı var,sürekli yürümüyorum sahada çalıştığım için aynı tempoda yürümüyorum.Yani yürüyüş yapmak amaçlı olan bir yürüyüş olmadığı için etkili olduğunu düşünmüyorum.
2 kutu daha alacağım ve sevgili spor salonumda koşu bandında ter atarak deneyeceğim o zaman öncesi ve sonrası fotoğrafları paylaşabileceğimi düşünüyorum :) 
Ki yakınlarım verdiğim 6 kiloyu dahi hissediyor,teşekkürler Novateatox :) 
 www.novateatox.com.tr 


Yorumlar