Benefit The Best At Everything

Merhabalar,sürekli farklı ürünler denemeyi sevdiğimi biliyorsunuz bunun için daha az maliyetli ve pratik bir yöntem geliştirdim.Bu yöntem makyaj setleri ya cilt bakım setleri almak.Bunun daha az maliyetli olmasının sebebi içerisinde birden fazla ürün var ve birden fazla ürünle tanışma fırsatı buluyorum.Böylelikle minik ürünleri test edip,beğendiğimin tam boyunu alıyorum.
Yine bu tarz bir üründen bahsedeceğim sizlere..
Benefit'in nerdeyse tüm ürünlerine bayılıyorum.Yavaş yavaş serisini de tamamlıyorum evde ancak setleri almak daha mantıklı geliyor bana :) Yine aldığım setlerden birinden bahsedeceğim sizlere..
Bu setin 3 rengi var ben tabiki Light olanı tercih ettim.Medium da alabilirdim ama koyu olabileceğini düşünerek lighti tercih ettim ama iyiki lighti tercih etmişim renkler birebir cildimle uyum sağladı :) 
İlk olarak görüntüsüne vuruldum tabiki kitap gibi vee içerisinde de Benefit'in çok sevilen ürünleri var :) 
Uygulama görselleri de bulunan bu seti çok çok çok sevdim.İçerisindeki ürünlerin bir çoğunun tam boyunu almaya niyetliyim.İçerisinden çıkan fırçasını bile çok sevdim.
Daha yakından inceleyecek olursak;
İçerisinde The Porefessional makyaj bazı:Daha önce farklı bir Benefit setinde tanışmıştık kendisiyle kaç tane bitirdiğimi bile hatırlamıyorum.Sürekli aldığım,kullandığım ürünlerden kendisi..
Hello Flawless Fondöteni:Sarı alt tonlu,orta kapatıcılığa sahip bir fondöten..Sivilcelerim olmadı anlarda rahatlıkla kullanacağım,günlük bir fondöten tam boyunu almayı düşünüyorum.
Boi İng kapatıcı:2 farklı rengi var kapatıcılığı mükemmel tam benim istediğim gibi..Tam boyunu alabilirim..
Hello Flawless Pudra:Orta kapatıcılığa sahip biraz fazla tozutan bir pudra.Tam boyunu alıp almama konusunda kararsız kaldım.İlerleyen günlerde fikrim değişebilir ama şimdilik almak taraftarı değilim.
Sizde benim gibi farklı ürünleri tanımayı seviyorsanız,bence mutlaka bu tarz setlerden faydalanın..
Setin fiyatı 109 TL civarıydı..Tek ürün fiyatına 4 ürün bence şeker gibi :) 


Yorumlar

  1. beauty beybi hediyeleşme etkinliğinden geliyorum etkinliğe ben de katıldım bir merhaba deyip tanışmaya geldim görüşmek üzere:)
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder