Bir Küçük Sephora Alışverişi

Merhabalar,ben kampanyaları çok yakından takip eder ve onlardan yararlanırım.Yine bir Sephora kampanyasını kaçırmadım 200 TL alışveriş yaptığınızda 40 TL bonus kazanıyordunuz vee tabi ki ben 40 TL yi kaptım :) 
Eee tabiki hemen harcamak gerek :) Bende küçücük bir alışveriş yaptım çünkü en son dolaplarım taşınırken sevgili arkadaşım Deniz bana bir daha alışveriş yapmamak için söz verdirtti ama bu bonus olayından önce olduğu için elimden geldiğince az ürün aldım :) Hemen inceleyelim alışverişimi :) 
Evet işte bu kadarcık :) Bonuslarımızı kullanarak bedaya getirdiğimiz alışverişimiz işte burada :) 
Bir tane dudak mürekkebi aldım ki çok merak ediyordum.Alır almaz hemen denedim inanılmaz güzel.Diğer Sephora'nın kalıcı ruju gibi çok fazla kurutmadı dudağımı,günlük de kullanabileceğim bir renk seçtim.
Bir tane de göz yüz dudak makyaj temizleyecisi aldım.Mavi çift fazlı olanı yeni bitirdim sağolsun eşim bittiğini fark etmiş ve alalım yenisi dedi ama ben farklı ürünlerini denemeyi sevdiğimden bu ürünü tercih ettim bakalım memnun kalacak mıyım ? 
Bir de sıkılaştırıcı yağ aldım bakalım etkisini görecek miyim ? Satış danışmanın söylediğine göre ürün hakkında geri dönüşler olumlu yöndeymiş tekrar tekrar alanlar varmış.Ben düzenli kullanım konusunda uzmanım bakalım etkisini görecek miyim ?
Ve minik tokalar :) Renklerinin güzelliği ve sürekli toka kaybettiğim için aldım :) Umarım bu şirinlikleri kaybetmem :) 
Evet bir alışverişin daha sonuna geldik,bir sonraki alışverişte görüşmek üzere..

Yorumlar