Bitenler #14

Merhabalar,çok kısa sürede yine çok fazla ürün biriktirmişim :) Kuru şampuandan duş jeline eyelinerdan ojeye bir sürü ürün bitirmişim.Lafı çok uzatmadan kısaca yorumlarını yapıcam :) Ben öyle uzun uzun yorumları hiç sevmiyorum.Çok fazla ürün olduğu için kısaca bahsedeceğim hepsinden :) 
Himalaya Proteinli Şampuan:Çok sevdim.Harika bir kokusu var.Biraz kremli bir yapısı var.Yağlı saçlar için birebir üzerinde ne kadar normal saçlar için dese de :) Benim saçım yağlıdır ama yağını düzene soktu sanki :) Saç derimin nefes aldığını hissediyordum.Tekrar görürsem alabileceğim bir ürün..Gratislerde bulabilirsiniz hatırladığım kadarıyla gayet uygun fiyatlıydı :) 
Bath and Body Works Mum: Eşimin İstanbul seyahatinden getirdiği bu harika mumun kokusuna aşık oldum :) Fazla tatlı değil bildiğimiz çilek kokusuna yakın bir kokusu var.Öyle ki sanki çilek bahçesinde uyanıyorum.Tekrar tekrar alabileceğim türden bir ürün ama önce lütfenn Ankara'ya da şubesi açılsınn yaaaa :) 
İkea Mumlar:Çilek ve Vanilyalı tabi kii :) Sürekli alıyorum zaten severek kullanıyorum.Her ikea'ya gidişimde illa alırım :) Tekrar tekrar tabiki alacağım..Tam istediğim türden kokuları var.
Broadwat takma tırnak çıkartıcısı:Bir zamanlar tırnaklarım minicikti ve sürekli takma tırnak takıyordum.Çıkartması biraz zahmetlidir bilirsiniz.Ama bu Watsonslardan bulabileceğiniz takma tırnak çıkartıcısıyla o kadar da zor değil.Çünkü tırnağı bu ürünün içine batırdıktan en fazla 1 2 dakika sonra tırnak erimiş oluyor ve tırnağınıza zarar vermeden kurtuluyorsunuz takma tırnaktan.Çok pratik bir ürün bence :) Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 20 TL civarıydı :) 
Batiste Kuru Şampuan:Kokusu hariç çok sevdim :) Çok itici geldi kokusu.Saçların çok sık yıkanmaması gerektiğini düşünüyorum bu sebeple yağlı görünümden kurtulmak için kuru şampuanlarla aşk yaşıyorum :) Batiste nin diğer kuru şampuanlarını tercih edebilirim.
Elseve Saç kremi:Önceki yazılarımda bahsetmiştim,bu saç kreminin şampuanını hiç sevmemiştim.Ne yazık ki bu ürünü de sevemedim.Saçımı döküyor bende anlamış değilim ama bir daha bu serinin hiçbir ürününü almayacağım.
Selpak:Ben böyle güzel kutulu görünce bu ürünleri dayanamayıp alıyorum.Tekrar bu tarz bir ürün alabilirim.Çok pratik oluyorlar.
Markasını dahi hatırlamadığım topuk taşı:Ben bu tarz ürünleri duş sırasında kullanıyorum.Ve çok da memnunum.Sürekli farklı markaların aldığım için bu ürünü de nereden aldığımı hatırlamıyorum :) 
Watsons Eldivenler:El bakımı benim için ayrıca önemlidir :) Geceleri ellerime maske yaparken kullandığım bu eldivenleri aslında ben çok sık alıyorum ama bitenler yazıma yeni dahil edebildim.Bir ara ayrıca bir yazı yazacağım el bakımım ile ilgili.Tekrar alabileceğim çok sevdiğim ürünlerden kendisi..
Avon İncandessence body mist:Geceleri yatarken kullanıyorum genelde böyle hoş kokuları.Gece bakımımın son evresi :) Vücut spreyimi de sıkıp mis gibi uyuyorum :) Bu koku da bana göre biraz hafif olduğu için gece kullandım.Gündüz biraz daha ağır kokuları tercih ediyorum.
Fa kolonya:Fa nın bir deodorantının yanında hediyeydi kendisi.Gerçekten de deniz kokusu.Severek kullandım ama tekrar alabileceğim türden değil.Zaten deniz hasreti çekiyorum :( 
The Body Shop:Çilek yağı,tabiki yine sadece çilek için aldım ama çok sevemedim.Çok itici bir kokusu var.Yağ gibi değil de sanki kolonya gibiydi kıvamı.Maalesef çok çok sevemedim.Tekrar almacağım bir ürün.
Parfüm testerı:Ferrari Black,bir erkek için bile olsa fazla itici bir koku.Ben sevemedim.
Rimmel Oje:Yani tırnak harici bir yer için kullandım ama işe yaradı :) Mutfağım kıpkırmızı benim body shop tan elmalı bir set almıştım metal elma gibi bir kutu içindeydi aklıma onu kırmızıya boyayıp mutfağımda dekor olarak kullanmak geldi.Çok da güzel oldu ama benim de ojem bitti :) Ama değdi çok güzel oldu:) 
Sephora Fırça temizleyici Sprey:Fırçalarımı çok güzel temizledi,keşke biraz daha büyük yapsalarmış daha kullanışlı olurmuş.Kokusuz bir ürün.Süngerlerimin üzerinde denedim temizlemedi :( Demek ki sadece fırçalar içinmiş :/ 
Pembe cüzdan gibi duran ürün ise manikür setiydi.İçerisindekileri kullanıp eskitip attım.Kutusu işe yarar mı diye sakladım yaramadı atıyorum.Aslında kartlık gibi kullanılabilirdi.Ama fazla kartım yok sanırım ihtiyaç duymadım.
Essence Pureskin:Sivilce jeli.İlk başlarda sevmemiştim.Sonra sivilcelerimi küçülttükçe sevmeye başladım.Biraz çabuk bitti sanki ki ben hiç bitmez diye düşünüyordum.Bu tarz ürünlerim çok olduğu için evdekiler bitmeden bu tarz bir ürün alacağımı pek sanmıyorum.
Sephora Makyaj Temizleme Suyu:Hep çift fazlısını alıyorum.Bu ürünü merak ediyordum.Sonunda kullandım ve bitti.Bence çift fazlının yağlı yapısını sevmeyenler için yapılmış gibi.Severek kullandım.Makyajımı güzel çıkardı.Ama ben çift fazlısını da seviyorum onunla devam edebilirim yoluma :) 
Bionem nemlendirici krem:Çok bir ayrıcalığı olan bir krem değil.Ambalajı çok küçük ve sert plastik olduğundan çok da kullanışlı değil.Yapı olarak vazelin gibi koyu kıvamlı hoş kokulu bir krem.Bilmiyorum çok sevmedim,tekrar alabileceğimi sanmıyorum.
Avon Sonic Boost titreşimli maskara:Resmen kurumuş.Titreşimi de kesinlikle işe yaramıyor.Yani bende fazla beklenti içine girmişim sanki üründen nefret ettim resmen.Bana mantıksız geldi.Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün değil.Fırçasını da pek sevmedim zaten.(ürüne trip atıyorum resmen :) 
The Body Shop White Musk Smoky Rose:Aşık oldum tam anlamıyla..Yılbaşındaki setlerden 2 parça ürününü kullandım şimdilik.Ama kokusuna aşık oldum.İnanılmaz başarılı bir koku bence.Duş jeli bile inanılmaz kalıcıydı.Tekrar kesinlikle alabilirim.
Sebamed Clear face Anti pimple Cream:Renkli sivilce kremi.Çok severek kullandım sanırım bu biten 2. kutu.Tekrar tabiki alabilirim.Sivilcelerimi çok güzel sakinleştirdi.
Loccitane El Kremleri:Minik testerlarım çok severek kullandım hepsi birbirinden güzeldi.Yapıları,kokuları ve etkileri kesinlikle süper :) 
Estee Lauder eyeliner:Severek kullandım.Kalıcılığını çok seviyorum.Dağılmaması sebebiyle en çok kullandığım eyelinerlarımdan kendisi.Yedeğini kullanmaya başladım bile,tekrar alabilirim..

Şimdilik biten ürünlerim bu kadar :) Anlık takip için beni instagram hesabımdan takip edebilirisiniz:yesimdedi 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,hoşçakalın..


Yorumlar