Lancome Miracle Cushion Fondöten

Merhaba,sizde benim gibi geceleri Broşürler inceliyor musunuz ? Ya da gün içinde saatlerce kozmetik ürünler hakkında yazıları okuyor buluyor musunuz? Ya da kozmetik dergilerine saatlerce gömülüp her satırını okuyor musunuz ? Maalesef ki ben bütün bunları yapıyorum.Günümün 4/3 ü kozmetik ürün yorumlarını okumak ile geçtiğinden yeni çıkan ürünler gözümden kaçmıyor.Mutlaka en yakın zamanda alıp deniyorum.Yazılarını yazmakta çok geçiyordum bu sefer bir ilk oluyor ve çok daha hızlı yazıyorum yazısını :) İşte Lancome un yeni fondötenini sizlere takdim ediyorummm.
Aslında ben bu ürünü Sephora'nın önünden geçerken fark ettim ilk olarak.Vee eşimin bana sevgililer günü hediyesi oluverdi bir anda :) 

Kutusu bile çok güzel,evde yer olsa bu güzel kutu saklanır :( 
Tam benim sevdiğim gibi içi dışı ayna : ) 


Kapağı açtığımızda bizi minik bir uygulama süngeri bekliyor : )


Süngerli kapağı kaldırdığımızda ise mucizemize merhaba diyoruz :) 



Parmağımız yardımıyla minik hareketlerle cildimize uyguluyoruz.Gerçekten ardından pudra uygulanmazsa cilde ışıltı sağlayan bir fondöten.Uygulaması kolay kapatıcılığı orta olan bu fondöten beni hayal kırılığına uğratmadı.
Taze bir görünüm sağlıyor,gerçekten de vaadlerini yerine getirdiğini düşünüyorum.Ki benim gibi matlık seveni bile ışıltıya alıştırdı :) 
Süngeri inanılmaz kullanışlı onun sayesinde rahatlıkla tüm cildime uyguluyorum.Ve her zerresini kullanıyorsunuz ziyan olmuyor.
Tek merakım şimdi bittiğini nasıl anlayacağım :) Yani sonuçta ıslak bir süngerden cildime fondöten uyguladığımı düşünürsek bittiğinde nasıl anlaşılacak merak ediyorum bunun için ayrıca bir yazı yazmayı planlıyorum.Zaten şimdilik elimden düşmediği için yakın zamanda bu yazıyı da paylaşırım herhalde.
Bu arada bendeki 2 numarası,testerı yoktu denemeden aldım ama ten rengimle birebir örtüştü.
Hala denemediyseniz bence bir şans verin.Fiyatı 135 TL.



Yorumlar

  1. hahah yorumlarına merakına çok güldüm canım ya harikasın :D bende bu ürünü duydum ama gidip alma fırsatım olmadı ama bende merak ettım bittiğini nasıl anlayacağız? kesinlikle bunun yazısını bekliyorum senden hemen bitirmelisin :D

    YanıtlaSil
  2. bende çok merak ediyordum hatta almaya gittim sephoraya ama kimse ilgilenmedi. tester vardı iki tane ikisi de bitmişti süngere basınca ürün gelmiyordu. bakalım bir dahaki sefere bende almak istiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder