Nivea Lip Butter

Merhabalar,bol vaktim olacak derken ciddiydim.Belirli bir süre artık evdeyim ve blogumla bol bol ilgilenebilirim :) Uzun zamandır kullandığım,çantamdaki minik dostumdan bahsedeceğim sizlere :) 
Tabi ki Yeşim her zamanki gibi Vanilyalısını kullanır :) Kokusuna aşık oldum zaten.Böyle karamelli vanilya gibi çok tatlı bir kokusu var.Dudakları da yumuşacık yapıyor ancak bende mi sorun bilemedim çok çabuk yok oluyor.Sıklıkla yenilemek zorunda kalıyorum :( 
Ama uzun zamandır kullanmama rağmen sanki hiç azalmıyor :) 
En büyük sıkıntısı sanırım herkesin de benim gibi şikayetçi olduğu kapağının sert açılması sorunu..
Sanki açılmasın diye yapılmış.
Bir ömür boyu kullanacakmışım gibi geliyor bana :) Küçük gibi görünse de kullan kullan bitmiyor.
Ayrıca kullanımı biraz sıkıntı ya parmağınızla yardımıyla uygulayacaksınız ya da fırça ile uygulayacaksınız.Ama bu güzel koku ve yumuşacık dudaklara değer :) Artık tüm kozmetik mağazalarda bulunuyor genllikle fiyatları 12 9 TL arasında geziyor bence bir göz atmalısınız.. 

Yorumlar