Sephora Rahatlatıcı Tonik

Merhabalar,herkesin bildiği gibi yeni ürünler denemeye bayılıyorum.Ancak bu ürünler kötü çıktığında kıyıp atamıyorum bu sebeple artık küçük boylarını almaya başladım.Yine bu küçük ürünlerden biriyle karşınızdayım :) 
Makyajımı temizledikten sonra ardından tonikle geçerim.Eee en çok kullandığım ürünlerden olunca çok çabuk tükeniyorlar tabii.Bu sebeple bende hep farklı markaları tercih ediyorum.DAha çok ürün tanımak adına çok iyi oluyor.
Bu ürünü de makyaj temizleme suyu almaya gittiğimde fark etmiştim.Almadan geçemedim.Gelelim ürüne ;
Artıları:

  • Ferahlatan bir yapısı var.Uyguladığınız andan itibaren cildinizin nefes aldığını hissediyorsunuz.
  • Muhteşem bir kokusu var daha çok hissedilen salatalık kokusu tabii :) 
  • Makyaj kalıntılarını acımadan temizliyor.
  • Sivilceler üzerinde hafifletme etkisi var.

Eksileri:

  • Fazla akışkan yapısı var pamuğa dökerken akma yapabiliyor.
  • Tonik etkisi pek yok gibi daha çok makyaj temizleme suyu gibi bir his bırakıyor.
Genel olarak başarılı bir ürün.Tam boyunu da güvenle alabilirim.Küçük boyu sanırım 10 TL civarıydı.Sephora'nın tüm ürünlerini tek tek denemeye kararlıyım.Bence hepsi birbirinden başarılı..
Evet bir incelemenin daha sonuna geldik.Anlık paylaşımlarım için İnstagram:yesimdedi :) 

Yorumlar