Alix Avien Natura Fondöten

Merhabalar,yazısını yazmayı unuttuğum bir fondöten ile sizlerleyim bugün.Uzun zaman önce aldım 3 kere kullandım ve maalesef veda ettim çünküsü için yorumlamaya başlayalım ürünü :)
Daha önce Alix Avien'in bir çok ürününü kullandım ki bunların başında gözaltı kapatıcısı gelir.Ama nedenini anlamadığım bir şekilde bu fondöten bende sivilcelenme yaptı.Ki ben çok beğenerek almıştım bu ürünü..
Orta kapatıcılığa sahip,üzerini pudra ile geçerek kullandım..Gerçekten de tazeleme ihtiyacı hissetmeden 8 saat kullanabiliyor..

Sarı alt tonlu  ve parlak bir görünümü var ama uygulandığında mat bir görünüm sağlıyor.
Yağsız bu fondötenin yapısını da çok sevmiştim oysa..
Benim gibi matlık sevenler için birebir aslında ama benim cildimin sevmediği bir şey sanırım içinde sürdüğüm andan itibaren sivilcelenme yaptı..
Kesinlikle bir daha kullanacağımı sanmıyorum.Ancak matlık sevenlere tavsiyemdir.Bunun için almadan önce testerını denemenizi tavsiye ederim benim gibi cildiniz tepki verebilir boşu boşuna 30 TL vermeyin..



Yorumlar