Argan Oil Hair Treatment With Moroccan Argan Oil Extract

Merhabalar,yine merakım yine bennn :) Evet Hask saç bakım yağlarını alırken gözüme çarpan bu ürüne de şans verdim.Şimdi ürün hakkındaki yorumlarıma geçelim..


Genelde satın almadan önce ürünler hakkındaki yazıları okurum,ancak bu ürün hakkında hiç bir yorum bulamadım Türk sitelerinde ve düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim
Ürünün artıları:
  • Saçlarımı neme doyurdu.
  • Pürüzsüz bir yumuşaklık sağladı.
  • Şişesi kullanım açısından rahat.
  • Saç uçlarımı az da olsa onardı.
Ürünün eksileri:
  • İlaç gibi farklı bir kokusu var ve çok itici.(içerisinde parfüm varmış ama ben parfüm kokusu alamadım.)
Kuru saça uyguladığımda saçımı yağlandırdı ve ağırlaştırdı.
Genel olarak aslında başarılı bir ürün ama çok daha iyilerini kullandığım için sanırım çok da sevemedim.Yani kesinlikle bir daha almam,özellikle de kokusu yüzünden.

Sitesini inceleyebilirsiniz http://www.lovemyarganoil.com/ 

Yorumlar

  1. Peki nasil kullaniliyor kullandiktan sonra yıkıyormuyuz yoksa güne öyle mi devam ediyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder