Batiste Kuru Şampuan

Merhabalar,evin içini talan ettim ürünü bulmak için meğer yanımdaymış :) Size de oluyor mu böyle bana çok oluyor gözümde gözlük ararım,saçımdaki tokayı ararım vs..Neyseki buldum ve yazısıyla sizlerleyim hadi başlayalım..
 Şu an çalışmıyorum ama çalıştığım dönemde daha çok ihtiyacım oluyordu kuru şampuanlara..Sabah saçımı yıkayıp hasta olmaktansa kuru şampuanları tercih ederim.Ve yeni yıkanmış saç gibi mis gibi oluyor bence.
Batiste Sephora'larda satılan bir markaydı.Bir alışverişim sırasında şans vermek istedim ancak kokusu gerçekten çok çok kötü.Yapıştırıcı gibi klasik saç spreylerinin kokusu var resmen..
Yoksa saçıma verdiği hacmi çok sevdim.Parlaklığı da çok başarılı..Saçlarımı yeni yıkanmış gibi hacimli yapıyor ancak kokusuna tahammül edemedim,çok şükür bitti bu sefer pembesini aldım çok çok memnunum kokusu da gayet güzel :) 
Bunu bir daha kesinlikle almayacağım bir daha ama Batiste Kuru Şampuanlardan genelde çok memnunum..
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 34.90 TL olması lazım..


Yorumlar