Dirty Works Coconut Scrub

Merhabalar,Dirty Works ürünlerini genelde The balm gibi ambalajlarının şirinliği sebebiyle alıyorum.Özellikle de maskeleri çok başarılı.Yine ambalajına aldanarak aldığım bir ürün daha..
Ben mağazadaki ürünleri satın almadan testerı olmadığı sürece açık bakmayı sevmiyorum.Hatta bazen testerlarını bile açmam..Sanırım bunun yüzünden daha çok sevmediğim ürünle karşılaşacağım.


Mor rengini pek sevmem ama bu ambalaj çok başarılı olmuş.
Tek çeşidinin olması kötü çünkü ben hindistan cevizi kokusunu pek sevmem.Aslında ürünün kokusu fena değil hindistan cevizi kokusu sevenlerin seve seve kullanacağını düşünüyorum.
Ürün fazlasıyla kremsi yapıda,orta boy granüllere sahip,yumuşak ve bebeksi bir his bırakıyor ciltte.
Bana yapı olarak daha çok Nivea'nın duşta vücut kremini hatırlattı.Ben peelinglerde daha çok ince ve daha sık granüllerden hoşlanıyorum.Bana göre bir ürün değilmiş maalesef.
Kullanışı ise,nemli cildinize bir miktar scrub ı dairesel hareketlerle uyguluyor ve ardından yıkıyorsunuz.Daha sonra ben duşta ıslak vücuda vücut yağı uyguluyorum.Duştan sonra da ya body butter ya da o an hangi losyonu kullanıyorsam onu uyguluyorum.Bu sayede cildim yaz kış kurumadan neme doymuş oluyor.



Peki bu ürün bir daha alır mıyım ? Kesinlikle ürünün kötü olmasıyla alakası yok ama bir daha almam.Sebebi ise daha yoğun granüllü ve yağlı yapıda olan peelinglerden hoşlandığım için.Ancak krem yapıda peelinglerden hoşlananlara tavsiye ederim.Gratislerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı yanılmıyorsam 8 9 TL civarıydı.


Yorumlar