Farmasi Rose Therapy Hand Wash

Merhabalar,son zamanlarda Farmasi ürünlerini deniyorum bildiğiniz gibi genelde bitirdikten sonra yorum yapıyorum ki daha sağlıklı olsun :) Şimdi biten Gül kokulu sıvı sabun hakkında yorum yapabilirim.
Ürünün ambalajını çok sevdim.Güllüyse pembe olmalı insana huzur vermeli bencede :) Ve bence günümüzde ürün satışlarında en önemli şey ambalajı.Mesela Farmasi tarzı satış temsilcisiyle satış yapan firmaların öncelikle ambalajlarının etkili olması gerekir bence.
Neyse gelelim ürünümüze..
Ben heryerde belirtirim ama gül kokusunu pek sevmem normalde,ama bu ürünün kokusunu çok sevdim,hatta ellerimi koklar oldum sürekli :) 
1 damla bile elinizi temizlemeye yetiyor :) Akışkan bir yapısı var ve hızla köpürüyor.
Gelelim en güzel yanına içerisinde Paraben bulunmuyor.Farmasi ürünleri genel olarak temiz içeriğe sahip ürünler bu yönleriyle de bence fark yaratıyorlar..
Ben bu ürünü severek kullandım,eğer Farmasi satış danışmanına denk gelirseniz bence bir şans verin..

Yorumlar