H&M Body Splash

Merhabalar,bugün maalesef ki sevemediğim bir üründen bahsedeceğim sizlere..Oysa kokusu çok çok güzeldi ve ben çok severek almıştım ama resmen hayal kırıklığına uğradım.
Ki ben H&M in ürünlerini çok severim,daha önce yine bir vücut spreyinde aynı şey başıma gelmişti ama yine dikkatsiz davrandım ve benzeri bir üründe benzer bir sorun yaşadım.
Mango ve kavun kokusunu buram buram hissedebiliyorum.Ancak maalesef ki kalıcı bir kokusu yok.Yani en fazla 3 5 dakika içinde koku yok oluyor.Şirin ambalajı ve anlık muhteşem kokusu bile bu ürünü maalesef kurtaramadı.
Bir de kokusu tam istediğim koku olduğu için birden fazla almıştım.Hatta sevgili dostuma da hediye etmiştim o ise bu ürünün vücudunda leke bıraktığını söyledi anlık lekelermiş ancak tabi ki rahatsız edici bir his.
Bir ürüne karşı hiç bu kadar olumsuz eleştiri yapmamıştım ama hani resmen bizimle diilsin artık.Tam anlamıyla bir hayal kırıklığı..

Yorumlar