Hask Saç Bakım Yağları

Merhabalar,yine yeni bire marka yine yeni ürünler veee yine bennnn :) Evet yine merakıma yenik düşüp alıp denediğim ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere..2 Farklı türünü denedim bitirdim artık yorum yapabilirim.
İlk olarak Macademia Oil Nemlendirici Parlaklık yağından bahsedeceğim..
Aynı Nivea'nın Macademia ve Vanilyalı lip butterına benziyor kokusu hatta bana birebir aynı koku gibi geldi.
Doğal ürünler son dönemlerde moda olunca her sene farklı bir yağı önplana çıkarıyorlar ve her türlü bakım ürünün içinde karşılaşabilirsiniz bu yağlarla :) Bu senede sanırım Macademia yağında sıra bakalım önümüzdeki senelerde hangi yağ ile karşılaşacağız.
Neyse bu ürünü ıslak ya da kuru saça uygulayabiliyorsunuz.Ben ıslak saça uyguladığımda daha çok memnun oldum.Bir de bu tarz saç bakım yağlarını duştan önce ve duştan sonra uygularım genelde daha iyi etki ettiğine inanıyorum belki aptalcadır ama öyle olduğunu düşünüyorum.
Diğer çeşitlerine göre bu ürünün daha sarı olduğunu fark ettim sebebi ise sanırım macademia yağından..
Saçıma uyguladığımda anında saçıma nüfus ettiğini hissettim,uygulama ardından saçıma dokunduğumda yumuşaklığı hissettim yağlı bir etki bırakmadı bu yönünü daha çok sevdim.
Şimdi de Monoi Oil Besleyici Parlaklık Yağını inceleyeceğim.Özellikle kokusunu çok sevdim.Tatlı bir kokusu var.Biliyorsunuz benim için kokular çok çok önemli..
Bu ürünlerin ortak özelliği saçlara parlaklık vermeleri ve bence bunu da gayet iyi başarıyorlar.Elseve Mucizevi yağı gibi hatta biraz daha kalın yapılı bir ürün daha yoğun ama yine de çok çok sevdim.
Saça ıslak kuru uygulama yaptım bu üründe ise kuru uygulamayı daha çok sevdim.
Şimdi genel olarak toparlayacak olursak saça verdikleri ışıltı gerçekten başarılı.Nemlendirmeleri ve pürüzsüzleştirmeleri ise gerçekten mükemmel.Bu ürünlerin sanırım tek eksileri küçük olmaları yani bana 1 hafta bile dayanmıyorlar ki saçımı çok çok yıkamıyorum.
Ayrıca gözlemlediğim bir etkileri daha var.Saçınıza uyguladığınız andan itibaren çatallaşan saç uçlarının pürüzsüzlüğünü hissediyorsunuz.
Son zamanlarda bu markanın ürünlerini denemeye devam edeceğim şampuan ve saç kremini de aldım ilk fırsatta onları da deneyeceğim ve yine blogda yazısı olacak..
Gratislerde bulabileceğiniz bu mucizevi tüplerin fiyatı 7.50 TL küçük ama etkili ürünler bence bir şans verin.




Yorumlar

Yorum Gönder