İnstagram Günlükleri #7

Merhabalar,bakalım son zamanlarda instagramda Yesimdedi neler paylaşmış :) 
Meşhur annemin zillisi :) Hem korkarım hem severim misali bir anlaşmamız var onunla.Biliyorsunuz haftasonu anneme gittik.İlerleyen günlerde de oralarda olacağız.Akçay'da resmen yaz olmuş Ankara hala Bahar da takılıyor :(
neyse ben bu pisiyi ve orjinal pozlarını çok seviyorum..
Evet eşim ve ben tv izlemeyiz onun yerine sevdiğimiz dizileri en baştan izleriz.House Md. bittiğinde çok üzülmüştüm ama şimdi güncel olan bir dizi izliyoruz.Supernatural şu an 10. sezondayız nefessiz izliyoruz resmen.Eşim işten geldikten sonra hobi odamıza tıkılıp saatlerce izliyoruz dizimizi..
Evet Altınoluk,helikopter pisti..Çok seviyoruz eşimle biz burayı.En öneli kararlarımızı burada konuşarak aldık..Bizim için yeri ayrı..
Sephora Smart Liner atmışım dolabın derinliklerini geçen dolapları taşırken buldum.Hemen kullanmaya başladım.İlginçtir akma yapmadı,bu sebeple son günlerde elimden düşmüyor.Kryolan bile akma yaptıktan sonra hiçbir ürüne güvenim kalmamışken çok iyi geldi :) 
Nivea Siyah Nokta bantlarını özlemişim :) Uzun zamandır süt jelatin maskesi yaptığımdan unutmuştum.Ama insan süt jelatin maskesini de yapmaya üşenmiyor değil hani,bu bantlar daha pratik geliyor..
Annem ve küçük abim :) Abim tanıdık gelebilir.Öncesinde Ntv sporda Salı Günleri Rıdvan Dİlmen ile program yapıyordu.Şimdilerde Çarşamba günleri Tanju Çolak ile program yapan Devrim Çetin..
Genelde küçük abime benzetirler sizce de benziyor muyum ?
Geçenlerde dostlarımla kahvaltı yapmıştık.O sabah işi bıraktıktan sonra ilk dışarı çıkışımdı sanırım baya özendim makyajıma :) 
Bu minik ördek ise Küçük abimin oğlu Yusuf :) Böyle şirin pozlar veriyoruz sürekli abimde bana yollayınca dayanamayıp paylaşıyorum fotoğraflarını :) 
Marilyn Monroe hayranıyım bu kitabı en son gördüğümde rafta satıştaydım bir baktım evime gelmiş :) Dayanamayıp almışım..Çok çok sevdim ama ya harika bir histi kendi el yazısına bakabilmek..Görülmeyen fotoğraflarını görmek müthiş bir histi..
Abimin yılbaşı hediyesi Elle ve Elele dergilerinin abonelikleriydi.Nasıl düşünceli bir davranış değil mi benim gibi birine verilebilecek en güzel hediye :) Her ay kapımı çalan bu güzel dergileri ay boyunca satır satır okuyorum :) 
Evet annemin hediyeleri çok güzel değiller mi ? Baharım ve ben ilk kahvelerimizi içtik bu bardaklardan :) Kahve keyfi bu bardaklardan daha bir başka..
Evet sol baştan sayalım...Saçlarım için bira..Saç uçlarındaki çatallanmalara inanılmaz iyi geliyor ve saçlarınızı yumuşacık yapıyor bence deneyin..Ortadaki ise klasik haline gelmiş tarçın ve limon maskem..Ciltteki tüm pürüzleri yok ediyor sivilceler ise bu maskeyi hiç sevmiyor :) Çok can yaksa da güzellik uğruna neler yapmıyoruz kii bu devede kulak kalabilir..
Sonraki ise jelatin süt maskem..Siyah nokta düşmanı..Süt ve toz jelatini karıştırıp mikro dalgada 10 saniye tuttuktan sonra burnumuza sürüp donmasını bekliyoruz donduktan sonra hızla çekerek çıkartıyoruz.Ve siyah noktalar elveda..Bu arada kokusu berbat :) 
Son zamanlarda sürekli kullandığım gece bakım ürünlerim...Çok çok seviyorum hepsini,gittiğim heryere benimle geliyorlar..
Avon siparişlerim geldi :) Hepsi birbirinden çok merak ettiğim ürünler..Deneyip yorumlayacağım..Hatta ayrıca bir alışveriş yazısı yazacağım..

Son zamanlarda büyük aşk yaşadığım parfümüm Victoria Secret Scandalous adlı parfümü çok çok seviyorum.Çikolatalı ve tatlı bir kokusu var sevilmeyecek gibi değil ki yahu ..


Bir yazının daha sonuna geldik.Anlık takipler için İnstagram:Yesimdedi









Yorumlar