Kadınlar Günü İndirim Alışverişlerim Gratis/Watsons

Merhabalar,aslında son dakikaya ısrarla alışveriş yapmamakta direndim ama e broşürden katalogları incelerken dayanamadım,sadece bakmaya gittim ama bir de kredi kartlarındaki bonusların kullanılmasıyla ortaya bir alışveriş çıktı :) 
Önce Watsons alışverişimi inceleyelim..
Böyle tatlı kokulu duş jellerini çok seviyorum aslında benim alma gibi bir fikrim yoktu eşim bu tarz ürünleri sevdiğimi bildiği için kasa önünde bana ürünü gösterdi kokuyu duyunca almasam olmazdı.Zaten çilekli olması benim için yeterli :) 
Yeşil elmayı da eşim çok sevdiği için aldım :) İçerisinde de çay ağacı yağı varmış saçlara etkisini bilmiyordum.Deneyip göreceğiz bakalım..
Loreal Paris Skin Perfection Yorgunluk Karşıtı Kapatıcı Bakım Kremi,yeni bir ürün olduğu için almasam olmazdı,yakında yazısı blogda olacak :) 
Toni&Guy Saç Bakım Maskesi bloglarda çok yazısını okuduğum bir üründü ve merak etmiştim hazır indirimde varken şans vermek istedim..
M.Asam Brilliant Teint Transparent Make-Up yepyeni bir ürün daha :) Merakımdan aldım yine ama çok seveceğime eminim ilk izlenimim gayet olumlu :) 
S/D Aleo veralı lipbalm kokusunu çok beğendiğim için aldım.
Beauty Formulas ın 2 tane maskesi maske kullanmayı çok seviyorum :) 
Evet Watsons alışverişimin sonuna geldik şimdi sıra Gratis alışverişimde :) 
Ekilips oje düzeltici kalem :) oleyy artık tırnak etlerime değen ojelerle saatlerce uğraşmıyorum bu kalem ile fazlalıkları temizliyorum.
Hask Saç kremi ve gördüğünüz gibi saç bakım yağlarını tekrar aldım :) Evde en çok stoklarımdan azalan ürün saç bakım ürünleri en çok onları alıyorum özellikle de saç bakım yağlarını :) Duş öncesi ve sonrası saç bakım yağlarını kullandığım için çok çabuk bitiyorlar :) 
Almamaya kararlıydım ama çanta aksesuarlarından el kremini dayanamadım aldım.Ancak çanta kenarına asınca pek hoş durmadı yine çantamın içinde yer alıyor ama kokusu çok güzel : )
Benri Islak mendil 3 al 2 öde vardı bende öyle yaptım 3 aldım 2 ödedim :) 
Wetin Wild oje tabiki bende olmayan bir renkti :) 
Nk tırnak dolgusu,kullandım bile bahsettiği gibi tırnak çukurlarını tamamen doldurmuyor çok sevmedim.
Vee kolonya tabikii benimki bitmişti ne zamandır alacaktım unutuyordum gözüm çarpınca attım sepete bir tane  :)
THefootfactory naneli ayak banyosu,daha önce kullanmıştım.Pedikür suyumun içinde döküyorum inanılmaz rahatlatıyor :) 
Dermokil maske,dermokilin ürünlerini pek kullanmıyordum şans vermek istedim.
Gosh muhteşem allık :) Çok beğendim almasam olmazdı ki %40 indirim vardı Gosh marka ürünlerde allık benim için eksik olan bir ürün değil ancak  birkaç rengi bir arada barındırması sebebiyle seyahatlerimde pratik olacağını düşündüm.
Yeni bir tırnak makası hep kaybediyorum tırnak makaslarını :) 
Ve tırnak eti ittirici bunu bir arkadaşıma söz vermiştim onun hediyesi umarım beğenir.
Evet alışverişlerimin sonuna geldik.Bir sonraki indirim muhtemelen anneler gününde olacak ama benim o ay için farklı mağazalarda farklı listeler var aklımda :) 
Anlık paylaşımlarım için instagram adresim:yesimdedi

Yorumlar