Mart Ayı Vanilya Kutu

Merhabalar,daha önce hem vanilya kutu hem de lilakutu abonesiydim.Her ay kapımı çalan minik kutuları çok seviyordum.Ancak lilakutunun aylık kutu çıkarmaması takibinin zorlaşması sebebiyle bıraktım.Vanilya kutuda kendini değiştirmişti kötü ve aynı ürünleri yolluyordu.Ama son zamanlarda incelediğim kadarıyla artık çok daha güzel ürünler yolluyordu ve üyeliğimi aktifleştirdim.İyiki aktifleştirmişim güzel bir kutu beni bekliyordu bugün.Hemen inceleyelim neler varmış bu ayki vanilya kutuda..
Bu kadar küçük kutuya bunları nasıl sığdırıyorlar bilmiyorum :) Daha da yakından inceleyelim..
Nailish Nail Stickers dan tırnak stickerları yaa en sevdiğim de bu oldu zaten son dönem nailart çalışmalarımı hızlandırmışken ilaç gibi geldi :) En yakın zamanda fotoğraflarını paylaşacağım..
Alessandro dan dudak kalemi 8A814 nolu kalemi bendeki ruj olarak bile kullanılabilir rengi süper :) Günlük hayatta bile rahatlıkla kullanabileceğim bir renk..
Lierac Coherence Jour Gündüz Yüz Kremi:Kadifemsi bir kremmiş denemeye değer.Böyle minik boyları çok seviyorum.Hem ürünü tanıyorum hem de sıkılma fırsatım olmadan bitiyor..Ayrıca yazısını mutlaka yazarım..
Alessandro minik oje:Rengi çok güzel..Severek kullanacağıma eminim 700 den fazla ojemin arasında giriyor o da :) 
Nuxe Kuru Yağ:Tam bende tam boyunu almayı düşünürken ilaç gibi geldi.Çok çok seviyorum bu ürünü daha önce de sürekli vanilya kutudan çıkan bir üründü tekrarlayan bir ürüne bu kadar mutlu olacağımı bilmezdim.
Keçe bir kalp var  :) Sanırım 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için :) 
CHI Argan Yağı:İnternette son dönemde sürekli incelediğim marka ve üründü.Vanilya kutu bu ay gönlümü çaldı :) Tam da istediğim ürünler yaaa..
Davines Yıpranmış Kuru Saçlar İçin Şampuan:Yine sürekli incelediğim bir marka ve ürün.Evdeki stoklarımı bitirmeden almak istemedim.Çok çok mutlu oldum bu ürünü gördüğümde kesinlikle ayrıntılı yazısı gelecek..
Botanics Göz farı:Bana gelen 105 chive rengi daha önce de bana gelen ürünlerden olduğu için stoklarımın arasında tutacağım..Kullanmaya kıyamıyorum böyle güzel renkleri :) 
Evet Mart aya Vanilya kutununda sonuna geldik anlık paylaşımlarım için instagram:yesimdedi
Şimdilik hoşçakalın...


Yorumlar