Mini Avon Alışverişim

Merhabalar,yine ben yine mini bir alışveriş :) Avon ürünlerini çok uzun dönemdir kullanıyorum.Genelde saç bakım yağlarını ve maskelerini çok severim :) 
Bakalım bu mini alışverişimde neler almışım :) 
Gerçekten sayılı ürünler :) İlk olarak Planet Spa Yüz için Nemlendirci yağ,görsellerde görüp çok merak ettiğim bir üründü çok da uygun fiyatlı olduğu için denemek istedim.Kuru yağ gibi bir yapısı var ve hoş bir kokuya sahip.İlerleyen zamanlarda daha net yorumlara sahip olduğumda kesinlikle yazısı blogda olacak ...
Avon Senses Vücut için Arındırıcı Scrub,ben bu tarz ürünleri sınırlandırmıyorum,her ne kadar vücut için demiş olsa da ben ellerimde de kullanıyorum bu tarz ürünleri.İlk izlenimim kokusu gayet hoş,çok severek kullanacağıma eminim..
Planet Spa Caribbean Escape Aydınlık Görünüm Veren Yüz Maskesi,maskelere çok düşkünüm,yazımın başında belirttiğim gibi avonun maskelerini de çok seviyorum.Bu ürün yeni ve dikkatimi çekti denemek istedim.
Scent Essence Romantic Bouquet edt bakmayın kutusunun büyüklüğüne minnak bir şey o :) Çok küçük ama tam çantaya atmalık,kalıcılığı başarılı bir ürün.Günlük kullanıma uygun mis gibi çiçek kokusu.Kullanmaya başladım bile severek de kullanıyorum.Çabuk bitecek ona üzülüyorum.Ve şişesinin ve tasarımını çok sevdim.
Footworks 3'ü 1 Arada Çok Amaçlı Alet,daha önce farklı bir markayı kullanmıştım.Ama hem eskidi hemde minik çatlamalar oluştu.Avon da bu ürünü görünce almazsam olmazdı.Bence bu tarz ürünler herkesin evinde olmalı kullanışlı ürünler..
Evet mini alışverişim bu kadardı.İlerleyen günlerde ürünleri kullandıkça yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Şimdilik hoşçakalın..
İnstagram:Yesimdedi

Yorumlar