Re-Life Detox Bandı

Merhabalar,farklı ürünler denemeyi sevdiğimi bu konuda kendimi kobay olarak kullandığım herkes biliyordur sanırım.Yine merakım sebebiyle aldığım ancak memnun kalmadığım bir üründen bahsedeceğim sizlere..
Sürekli Rossmann da görüp merak ettiğim bir üründü bir alışverişim sırasında şans verdim attım sepete..Ancak çok fazla beklenti içinde girdim sanki ama bana herhangi bir katkısı olduğunu düşünmüyorum.
İçerisinde toplam 8 adet bant bulunuyor.4 gece kullandım,ayağımın altında yapıştırdım ve sabah çıkarttım evet bant renk değiştirdi ama ben yukarıda fotoğraftaki herhangi bir etkiyi maalesef hissetmedim.

İçerisinde 4 adet paket var.Bu şekilde 2 tane bant çıkıyor paketlerin içinden..


Önce ve sonrası gerçekten de fotoğraftaki gibi ancak dediğim gibi herhangi bir etkisini görmedim.

Defalarca kendimi sorguladım kullanımda mı hata var diye,ancak gördüğünüz gibi kullanımı çok kolay..
Kesinlikle ben etkisini görmedim,bu tarz bir ürün kullanım yararını gören var mı ? Varsa benimle bunu paylaşırsanız çok sevinirim..







Yorumlar

Yorum Gönder