Sephora Fırça Temizleyici

Merhabalar,fırça ile makyaj yapmayı çok seven biri değilimdir ama yine de bazı ürünleri fırçasız kullanmak imkansız..Ancak üşengeç biri olarak fırçaları temizlemeye üşeniyorum,bu da bazen renk karmaşasına sebep oluyor.Bunun çözümü için yepyeni bir ürün keşfettim buyurun inceleyelim.
Evet bu güzellikle fırçalarınızı temizlediğinizde mis gibi ferahlıkla gönül rahatlığıyla fırçalarınızı kullanabilirsiniz.
3 4 fısla temizlenmiyor tabi birkaç kere tekrarladığınızda tertemiz oluyor fırçalarınız. Ben tabi her zamanki gibi makyaj süngerlerimi de temizlemeye çalıştım olmadı tabi :) Fırçayı temizleyen süngeri de temizler diye düşündüm yanılmışım..
Bence tek sıkıntısı kokusu biraz itici bir kokusu var.
Bana sorarsanız çok çok gerekli bir ürün değil evde kendinizde bu ürünü yapabilirsiniz.Ama bu ürün benim gibi bildiği halde üşenenler için sanırım.
Fiyatı ise en son 19.90 TL ydi.


Yorumlar