Son 1 Ayda Saçlarım Nasıl Hızla Uzadı ?

Merhabalar,son 1 ayda saçlarımın gözle görülür şekilde çok daha hızlı uzatıdığını fark ettim.Tabiki bilinçli yaptığım şeyler değil ama neler yaptığımı beraber inceleyelim..
Göz kararı şöyle söyleyebilirim,2 cm kadar uzamış görünüyor.


İlk olarak son 1 ayda kullandığım şampuan Watsons biralı şampuan.Detaylı yazısı için tık tık.
Evet bu şampuanı çok seviyorum ancak uzatmada etkili olduğunu fark etmemiştim.
Saçlarımı 2 günde bir yıkarım 3 kere şampuanlarım mutlaka.
Ayrıca kesinlikle saçlarımı düzleştirmiyorum veya maşa yapmıyorum.Hatta saçlarımı saç kurutma makinesiyle kurutmuyorum bile...


Saç uçlarıma duştan önce bira sürüyorum.Bira saç uçlarındaki çatallanmalara çok iyi geliyor.

(Görsel alıntıdır.)
Şampuanımın içine 5 damla Çam Terebentin yağı damlatıyorum.Şampuanın saçlarım üzerindeki etkisini güçlendirdiğini düşünüyorum.
Duş öncesi mutlaka herhangi bir saç bakım yağıyla saçlarıma mutlaka maske yapar 1 saate bekledikten sonra saçlarımı yıkarım.

(Görsel alıntıdır)

Ve son olarak duş öncesi saçlarıma 5 6 damla üzüm çekirdeği yağı damlatıyorum.Üzüm çekirdeği yağının benim bildiğim etkisi saç çıkarması,ama sanırım tüm bunlar bir araya geldiğinde saçlarımın hızla uzamasına sebep oldu.
Ayrıca saçlarıma 3 ayda bir röfle yaptırıyorum ve mutlaka saç uçlarımdan 1 2 cm kestiriyorum.Son 1 ayda saçlarıma uyguladıklarım bunlar bilmiyorum belki sizde bunları denerseniz saçlarınızın daha hızlı uzadığını fark edersiniz.Sonuçlarınızı bekliyorum :)




Yorumlar