Vanilya Club Alışverişim

Merhabalar,böyle ardı ardına paylaşınca komik oluyor da bunlar uzun vadede yaptığım alışverişler :) Yine büyük bir indirim olduğunu fark ettiğimde hemen aldım :) Bakalım neler almışım..
Schwarzkoph BC Bonacure Repair Rescue Acil kurtarma setini aldım : )
Set İçeriği
 BC Bonacure Repair Rescue Spray Krem 200 ml 
BC Bonacure Repair Rescue Treatment Maske 200 ml
BC Bonacure Repair Rescue Şampuan250 ml
BC Bonacure Oil Miracle Keratin Şampuan 30 ml
BC Bonacure Oil Miracle Finishing Treatment Yağ 5 ml
Henüz kullanmadım Kullandığımda ayrıca yazısını paylaşacağım :) Saçımın acil kurtarılacak bir durumu yok ama röfleli olduğu için biraz fazla bakıma ihtiyacı var.Belki saçıma iyi gelir diye düşündüm.Bu setin fiyatı 95 TL ydi.
Nashi nin ürünlerini çok seviyorum.Bu nemlendirici saç spreyini daha önce yine Vanilya kutu ile tanışmıştım.İndirimde olduğunu görünce tekrar almak istedim.Kullandım tabiki inanılmaz güzel bir ürün.Duştan önce saçıma sıkıyorum yıkadıktan sonra bile mis gibi kokuyor ve yumuşacık saçlarım..
Color Club Milky White French Manicure Base Coat aldım bir de fiyatı da 6 TL.Sürekli oje değiştiriyorum ve tırnaklarımın zarar görmesini engellemek için böyle bir ürüne ihtiyacım vardı kesinlikle.
Diğerleri de benim seçtiğim testerlar Cosmed'in ürünlerini merak ediyordum.Tüy azaltıcı serum ve losyonuyla tanıştım şimdilik.
Lancaster in temizleyicisi ve Anna Lotan ın yüz maskesi var.Nashi hariç diğer ürünleri henüz denemedim.Denedikten sonra tekrar yazılarını paylaşacağım.
Bol testerlı bol hediyeli bir alışveriş oldu.Ayrıca ürünler elime ulaşırken sorun yaşadık ama Vanilya Club yetkilileri inanılmaz ilgilendi sorunumla ayrıca teşekkür ederim kendilerine..
Ayrıca Vanilya Club alışverişinizde alışverişinizin %5 i sizlere puan olarak site içerisinde kullanabileceğiniz para olarak dönüyor.



Yorumlar